שנה לאחר שנחשפה לראשונה, פולקסווגן מציגה את הגרסה המוארכת למסחרית החשמלית ID.BUZZ. הדגם, ששווק עד כה בגרסאות מטען או חמישה מושבים בלבד, יציע כעת עד שבעה מקומות ישיבה, ולצד אלו הוצגו מספר שיפורים לדגם שיגיעו בהמשך גם לגרסה הקצרה – ובראשם מנוע חזק יותר וסוללה מוגדלת.
בסיס הגלגלים והאורך הכללי זכו לתוספת של 25 ס"מ, ועומדים כעת על 323.8 ו-496.2 ס"מ בהתאמה. הרוחב (198.5 ס"מ) והגובה (193.7) נותרו ללא שינוי. תוספת האורך מאפשרת להתקין ברכב שורת מושבים שלישית, ליצירת 7 מקומות ישיבה בסך הכל או שישה עם מושבי קפטן בשורה האמצעית. גם נפח תא המטען צמח, ועומד על 2,469 ליטרים בגרסת הנוסעים, בעוד מידע על גרסת המטען טרם פורסם.
בפולקסווגן מנצלים את חשיפת הגרסה החדשה להצגת שורת שיפורים בדגם, ואלו יגיעו בהדרגה גם לגרסה הקצרה. השינוי המשמעותי והחשוב ביותר הוא הטמעת יחידת ההנעה החדשה שנחשפה לראשונה במכונית הסדאן ID.7, עם מנוע אחורי שמפיק 286 כ"ס ו-56 קג"מ. הוא ניזון מסוללה מוגדלת בקיבולת של 86 קוט"ש נטו (91 ברוטו), ומאיץ את המסחרית הכבדה ב-7.9 שניות ומביא אותה עד ל-165 קמ"ש. טווח הנסיעה טרם פורסם. בהמשך תוצע גם גרסת GTX ספורטיבית עם הנעה כפולה בהספק של 340 כ"ס ותאוצה של 6.4 שניות מעמידה למאה קמ"ש.
גם תא הנוסעים עבר מקצה שיפורים, עם מערכת מולטימדיה הכוללת מסך 15" – ללא שינוי, אך מאחורי הקלעים ניצב מעבד חדש ומהיר יותר וממשק גרפי מעודכן עם הנדסת אנוש משופרת. זיהוי הפקודות הקוליות שופר וכולל כעת דיבור בשפה טבעית, לגג הפנורמי יש הכהייה אלקטרונית בלחיצת כפתור, ומערכת החניה האוטונומית תומכת בהפעלה מהאפליקציה בעוד הנהג נמצא מחוץ לרכב.