מספר חודשים לאחר שהוצגה, אופל מודיעה על תחילת השיווק לגרסת תא-דלק מונעת מימן לדגם המסחרי ויוארו. בשלב זה הויוארו המימני ישווק במספר מוגבל של מדינות, ויתכן כי יתרחב לשווקים נוספים בהתאם לפריסת תשתית תדלוק המימן בהם.
נזכיר כי תא-דלק מימני היא טכנולוגייה לייצור חשמל באמצעות תהליך כימי בין חמצן הנשאב מסביבת הרכב למימן שנאגר במיכלים. למעשה מדובר ברכב חשמלי לחלוטין, אך היתרונות הם זמן התדלוק הקצר ביחס לטעינת הסוללות, והחסיכון במשקל הסוללות – עניין חשוב במיוחד בכלי רכב מסחריים. תוצר הלוואי של התהליך הכימי הוא מים שראויים לשתייה.
הבסיס לויוארו המימני הוא הגרסה החשמלית של ויוארו, שבעצמה מבוססת על סיטרואן ג'מפי החשמלי שמשווק גם בארץ. המנוע החשמלי נותר זהה, והוא מפיק 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ. עם זאת, האנרגיה מגיעה אליו מסוללת 10.5 קוט"ש בלבד (לעומת 50 או 75 קוט"ש בגרסאות החשמליות הרגילות) ותא-דלק שמפיק 45 קו"ט.
תדלוק מיכלי המימן, שהם בקיבולת של 4.4 ק"ג, אורך 3 דקות בלבד, והסוללה נטענת באמצעות הבלימה הרגנרטיבית או מעמדה חיצונית בהספק של עד 11 קו"ט. לדברי אופל, טווח הנסיעה של ויוארו המימני עומד על 400 ק"מ בתקן WLTP, זאת לעומת כ-320 ק"מ בגרסה החשמלית עם סוללת 75 קוט"ש. גרסת המימן תהיה זמינה בגרסאות המרכב הבינונית והארוכה של ויוארו (4.95 או 5.3 מטרים), וכושר ההעמסה עומד על טון אחד – ללא שינוי ביחס לגרסאות החשמליות.