סטלנטיס מכריזה על מתיחת פנים ללא פחות מ-12 דגמים מסחריים, שהם למעשה שלושה בלבד. מדובר בגרסאות השונות של מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל ופיאט לשלושה דגמים מסחריים בשלוש קבוצות גודל. נציין כי שני הדגמים הקטנים נמכרים גם עם סמלי טויוטה, ובשלב זה לא ברור מתי החידוש יגיע לשם. בנוסף, הדגם הגדול נמכר בארה"ב תחת המותג ראם, ועליו הפרטים חלקיים.
מסחריות קטנות:
סיטרואן ברלינגו, פיג'ו פרטנר, אופל קומבו ופיאט דובלו זוכים בתא נוסעים מעודכן הכולל גלגל הגה בעיצוב חדש, מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך 10", חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ומראה מרכזית מבוססת מצלמה. המנועים נותרו ללא שינוי, עם בנזין 1.2 ליטר 110 כ"ס או דיזל 1.5 ליטר בשתי רמות הספק – 100 או 130 כ"ס, ומנוע חשמלי עם 136 כ"ס. עם זאת, הגרסה החשמלית כוללת שורת שיפורים, ובהתאם הטווח עולה מ-285 ק"מ ל-330, למרות שנפח הסוללה נותר על 50 קוט"ש. משאבת חום תוצע כסטנדרט, ונוספו פקדים מאחורי ההגה לשליטה על עוצמת הרגנרציה.
לסיום, עיצוב החזית של הדגמים השתנה מעט על מנת ליצור בידול בין המותגים. בפיג'ו יחידות תאורה חדשות עם תאורת יום "טפרי האריה" של המותג, לאופל נוסף קו שחור בין יחידות התאורה כמו בדגמים הפרטיים וישנה אפשרות לתאורת מטריקס-לד, לסיטרואן סמל המותג החדש ומושבי הנוחות הידועים, ובפיאט הסתפקו בעדכון קליל לעיצוב השבכה.
מסחריות בינוניות:
גם סיטרואן ג'מפי, פיג'ו אקספרט, אופל ויוארו ופיאט סקודו זכו לשינוי קל בעיצוב החזית, ולתוספת אבזור בתא הנוסעים. זו כוללת לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10", מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך 5" או 10" בהתאם לרמת הגימור, משטח טעינה אלחוטית לנייד וגלגל הגה בעיצוב חדש. מערכת ההיגוי מחליפה את התגבור ההידראולי בכזה חשמלי, המאפשר תמרון נוח יותר ברחובות הערים והוספת מערכת תיקון סטייה מנתיב. אגב כך, מערכות הבטיחות האקטיביות זכו להרחבה ניכרת, ולצד הבלימה האוטונומית כוללות כעת גם תיקון סטייה כאמור ושמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי תמרורים מורחב.
היצע המנועים נותר ללא שינוי, וכולל מנועי דיזל במספר רמות הספק או מנוע חשמלי עם 136 כ"ס. עם זאת, הבשורה נמצאת דווקא בגרסת המימן. עד כה היא יוצרה בסדנה של אופל עבור מותג זה בלבד, אך כעת קיבלה הקצאה של פס ייצור במפעל ותהיה זמינה תחת כל המותגים.
מסחריות גדולות:
פיאט דוקאטו, סיטרואן ג'מפר, פיג'ו בוקסר ואופל מובאנו מקבלים תאורת לד מלאה, עיצוב אווירדינמי לפגוש הקדמי ומראות הצד ובתא הנוסעים לוח מחוונים דיגיטלי, מראה מרכזית מבוססת מצלמה ודיפונים משופרים.
מנוע הדיזל נותר ללא שינוי, עם נפח של 2.2 ליטר והספק של 120, 140 או 180 כ"ס. בארה"ב נמכר ראם פרומסטר עם מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטרים, ולא ברור מה יעלה בגורלו.
אך השיפור העיקרי מגיע בגרסה החשמלית, שמציעה כעת הספק גבוה משמעותית של 272 כ"ס וסוללה בקיבולת של 110 קוט"ש. נזכיר כי לפני החידוש הדגמים הציעו מספר סוללות, בקיבולת של בין 37 ל-79 קוט"ש, ובהתאם טווח הנסיעה צמח מ-280 ק"מ לכל היותר ל-420 ק"מ כעת. טעינת AC תלת פאזית שהיתה אופציונלית הפכה לסטנדרט, ובעמדה מהירה ההספק עלה ל-150 קו"ט. בשלב זה לא ידוע איזה מהדגמים יגיעו לארץ במהדורה מחודשת ומתי.