וולוו מודיעה על שדרוג מקיף לגרסאות הבסיס של דגם הפנאי הקומפקטי XC40 בגרסתו החשמלית ו-C40 עם סיומת הקופה שמבוסס עליו ומוצע רק עם הנעה חשמלית. בשלב זה טרם ידוע מתי צמד הדגמים יגיעו לארץ בגרסה העדכנית.
צמד הדגמים משווק עם שתי יחידות הנעה – P6 עם הנעה לשני גלגלים ואפשרות לסוללה בשתי מידות, או P8 עם הנעה כפולה והסוללה הגדולה יותר. עד כה שווקה גרסת P6 עם הנעה קדמית ו-231 כ"ס, אך כעת היא זוכה להנעה אחורית עם 238 כ"ס. נתון המומנט – 42 קג"מ – נותר ללא שינוי, וכך גם התאוצה ב-7.4 שניות והמהירות המרבית שעומדת על 160 קמ"ש. המנועים, בנוסף להיותם חזקים מעט יותר, יעילים יותר אנרגטית והודות לכך טווח הנסיעה השתפר.
עם סוללת הבסיס, בקיבולת של 69 קוט"ש, ה-XC40 מספק טווח של 460 ק"מ לפי תקן WLTP, ו-C40 זוכה ל-16 ק"מ נוספים הודות למבנה האווירודינמי יותר בחלקו האחורי. עם הסוללה הגדולה, בקיבולת של 82 קוט"ש, טווח הנסיעה עומד על 515 ק"מ ב-XC40 ו-533 ק"מ ב-C40. לדברי וולוו, השיפור בטווח מגיע לצד המנועים היעילים יותר, גם בזכות חישוקי 19" בעלי עיצוב חדש שמונע מערבולות אוויר סביבם, ומערכת בקרת טמפרטורה חדשה לסוללה. הסוללה הקטנה לא עברה שינויים במערך הטעינה ותומכת בהספק של 11 קו"ט בעמדה רגילה ובעמדה מהירה בהספק של עד 150 קו"ט, והסוללה הגדולה נטענת כעת בהספק של עד 200 קו"ט.
גרסת ההנעה הכפולה P8 עברה גם היא מקצה שיפורים קטן, ובמקום צמד מנועים בהספק זהה של 204 כ"ס, ישנו כעת מנוע קדמי בהספק של 160 כ"ס ואחורי עם 248. ההספק המשולב נותר כבעבר על 408 כ"ס, התאוצה למאה קמ"ש אורכת 4.9 שניות ב-XC40 ו-4.7 שניות ב-C40, והמהירות המרבית זהה בשני הדגמים – 180 קמ"ש. גם כאן בוצעו השינויים בחישוקים וניהול הסוללה, ובהתאם הטווח עלה ל-500 ק"מ בדגם הרגיל ו-507 בגרסת הקופה.