חברת גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי שבבעלות יוניון מוטורס יבואנית טויוטה, מודיעה רשמית כי קיבלה את הזיכיון לייבא את מותג היוקרה הסיני-חשמלי זיקר (Zeekr) – שגם הוא בבעלות ג'ילי. כאן המקום לציין כי חרושת שמועות על הגעת זיקר לארץ מסתובבות כבר זמן רב, אך טרם נודע האם תשווק על ידי גיאו מוביליטי יבואנית ג'ילי עצמה, או באמצעות מאיר יבואנית וולוו ופולסטאר – שני מותגים נוספים שבבעלות ג'ילי. כעת כאמור הותר הספק, ובחברה אומרים כי השיווק בפועל יחל כבר ברבעון האחרון של השנה הנוכחית.
זיקר הוקמה ב-2021, ולאחרונה החלה לשווק את רכביה באירופה באופן מלא. בגיאו מוביליטי אומרים כי בימים אלו הם שוקדים על הקמת מערך ניהול ותפעול נפרד, לטובת חוויית הפרימיום אותה מצפים הלקוחות לקבל. עוד אומרים, כי הרכבים וכל תהליך הרכישה יהיו בעלי קישוריות מלאה, עם אפשרות לרכישה אונליין, עדכוני OTA וגם "פתרונות טעינה ייחודיים".
בדומה לאירופה, גם השיווק בארץ יכלול בשלב הראשון שני דגמים – X ו-001; בסין משווק גם המיניוואן הגדול 009. שני הדגמים מבוססים על פלטפורמת SEA הייעודית של ג'ילי, ו-X הוא דגם פנאי קומפקטי שנחשף לאחרונה. לדגם מידות חיצוניות של רכב פנאי קטן, אך בסיס גלגלים ארוך יחסית אמור להעניק לנוסעים מרווח של דגמים גדולים יותר. דגם זה משווק באירופה בגרסת הנעה אחורית עם 272 כ"ס ותאוצה של 5.6 שניות, או בגרסת הנעה כפולה עם 428 כ"ס שמאיצה ב-3.8 שניות. לשתי הגרסאות סוללה בקיבולת של 69 קוט"ש שמספקת טווח של 400-440 ק"מ בהתאם לגרסה ורמת הגימור, ונטענת ב-22 קו"ט בעמדה רגילה או 150 קו"ט בעמדה מהירה.
הדגם הוותיק והבכיר יותר הוא 001. מדובר במכונית סלון שדומה במידותיה למרצדס EQE אך במבנה ייחודי של סטיישן-קופה "שוטינג-ברייק". גם דגם זה משווק בשתי גרסאות הנעה: אחורית עם 272 כ"ס ותאוצה של 7.2 שניות, או כפולה עם 544 כ"ס ותאוצה של 3.8 שניות. לשתי הגרסאות מהירות מרבית של 200 קמ"ש, סוללה בקיבולת של 100 קוט"ש, וטווח שנע בין 580 ל-620 ק"מ. גם ב-001 טעינת AC אפשרית כסטנדרט בהספק של 22 קו"ט, ובעמדה מהירה ניתן להטעין את הסוללה הגדולה בקצב של עד 200 קו"ט.