מאזדה, יצרנית יפנית קטנה עם דרך ייחודית, מציגה דגם פנאי חדש ומאוד חשוב עבורה. ה-CX60 הוא דגם פנאי בינוני (D-SUV) וראשון בסדרת דגמים שיוצגו בשנה הבאה וימצבו את החברה כמותג יוקרתי יותר, ובהם ה-CX80 שיהיה גרסה מוארכת של ה-60 עם שבעה מקומות, ודגמי CX-70 ו-90 שיהיו הגרסה לשוק האמריקאי לדגמים אלה בהתאמה.
ה-CX60 מבוסס על פלטפורמת הנעה אחורית חדשה בפיתוח עצמי של מאזדה, ומידותיו הנדיבות עומדות על 474.5 ס"מ לאורך, רוחבו 189 ס"מ, גובהו 168 ס"מ ואורך בסיס הגלגלים 287 ס"מ.
מערכת ההנעה שנחשפת כעת היא היברידית פלאג-אין המבוססת על מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.5 ליטרים ומנוע חשמלי בהספק של 134 כ"ס. ההספק המשולב של המערכת עומד על 327 כ"ס ו-50.9 קג"מ מומנט. נתון התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש 5.8 שניות, והמהירות המירבית היא 200 קמ"ש. תיבת ההילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים, וההנעה כפולה. סוללה בקיבולת של 17.8 קוט"ש מאפשרת נסיעה חשמלית לטווח של 63 קילומטרים, ובמהירות מירבית של 100 קמ"ש.
לדברי החברה, בהמשך יוצגו גרסאות נוספות עם מנועי בנזין שישה צילינדרים בטור בנפח 3 ליטרים, ומנוע טורבו דיזל בתצורה זהה בנפח 3.3 ליטרים, כולם עם מערכת מיקרו-היברידית 48 וולט. תיבת ההילוכים תהיה אוטומטית עם 8 הילוכים, וההנעה אחורית או כפולה.
CX60 יוצע בשמונה גווני מרכב, חישוקים בקוטר 18 עד 20 אינץ' ואפשרות לחבילת עיצוב ספורטיבית עם דגשים שחורים. בתוך תא הנוסעים חומרים איכותיים כגון עור נאפה, עץ מייפל, אריגים ייחודיים ועוד. אלו מגיעים כמובן לצד רשימת אבזור ארוכה עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3", מסך מולטימדיה בגודל זהה, תצוגה עילית, בקרת אקלים מפוצלת, בורר הילוכים אלקטרוני, מערכת המתאימה את תנוחת הנהיגה וכיוון המראות לגובהו של הנהג ועוד. בתחום הבטיחות, לצד רשימת המערכות המקובלת, גם בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית עם סנכרון למערכת הניווט, מערכת ליציאה בטוחה מהרכב ועוד.