ניאו, יצרנית הרכב החשמלי מסין, מרחיבה את פעילותה בשוק הרכב האירופאי. בשנה שעברה החלה לשווק את דגם הפנאי הגדול ES8 בנורבגיה באופן מצומצם, וכעת החלה לשווק שלושה דגמים נוספים בגרמניה, דנמרק, הולנד ושוודיה. במהלך 2023 צפויה ניאו להיכנס גם לשוק הבריטי ולמדינות נוספות באיחוד האירופי, וגורמים בשוק הרכב הישראלי מעריכים כי אלינו המותג יגיע בשלב מאוחר יותר – במהלך 2024 או אפילו 2025, ותעשה זאת באמצעות רשת הפצה עצמית (ולא על ידי יבואן, בדומה לטסלה).
בשלב זה ניאו לא מוכרת את רכביה באופן המקובל אלא מחכירה אותם במסלולי ליסינג למשך 12 או 60 חודשים, וישנו גם מסלול גמיש עם אפשרות להחזיר את הרכב בכל שלב שמחירו יקר יותר. הליסינג כולל את כל הוצאות הרכב, כגון ביטוח מקיף וטיפולים שוטפים ואף החלפת צמיגים בהתאם לצורך.

ה-ET5 היא משפחתית גדולה שמתחרה בטסלה מודל 3 ומוצעת עם יחידת הנעה אחת הכוללת הנעה כפולה בהספק של 485 כ"ס ו-71.3 קג"מ, המאיצים את הרכב ב-4.3 שניות למאה קמ"ש. בסין הרכב מוצע עם סוללה בקיבולת של 75 או 100 קו"ט, ובשלב זה לא נמסר באיזו גרסה ימכר באירופה.
דגם סדאן נוסף הוא ET7, מכונית הדגל של ניאו בקטגוריית רכבי הסלון (E) שמתחרה במודל S של טסלה או מרצדס EQE. לדגם זה הנעה כפולה עם הספק של 653 כ"ס, 86.6 קג"מ ותאוצה למאה קמ"ש ב-3.8 שניות. גם דגם זה משווק עם סוללות 75 או 100 קוט"ש בסין, ואילו לאירופה מגיעה רק הסוללה הגדולה המציעה טווח של 580 ק"מ לפי תקן WLTP. בשנה הבאה ניאו תציג את הדגם עם סוללת ענק בקיבולת 150 קוט"ש.

הדגם האחרון שמגיע לאירופה הוא דגם הפנאי ES7 שנחשף לפני חמישה חודשים ושמו הוחלף ל-EL7 בשל דרישה של אאודי שטוענת ששמו דומה ל-S7 שהיא מייצרת. לרכב זה יחידת הנעה זהה לזו שב-ET7, והוא יוצע באירופה עם שתי גרסאות הסוללה.
כל הדגמים של ניאו נטענים בהספק של 11 קו"ט בעמדת AC, ובעמדת DC מהירה בהספק של עד 140 קו"ט. לצד אלו, ניאו מציעה פיתרון ייחודי של החלפת סוללה בתחנות החלפה ייעודיות. במהלך השנה הבאה תקים ניאו 120 תחנות כאלו בארבעת המדינות, וכך במהלך נסיעות ארוכות לקוחות החברה יוכלו להחליף לסוללה מלאה תמורת תשלום נפרד עבור כל החלפה. בניאו אומרים כי בעת ההחלפה ניתן יהיה לבחור בין סוללת 75 קוט"ש לסוללה הגדולה יותר, ללא תלות בגודל הסוללה שמותקנת ברכב כרגע. הלקוחות הראשונים יקבלו את הרכב עוד השנה, בעוד אלו שיזמינו את הרכבים בשלב מאוחר יותר יקבלו אותו במהלך הרבעון הראשון של 2023.
