יצרנית הרכב היפנית ניסאן מודיעה באירופה על השקת גרסה חדשה לדגם הפנאי הקטן ג'וק. מדובר בדור השני של הרכב שהוצג לפני כשנתיים, ויחידת ההנעה דומה לזו שבקליאו של רנו, שגם סיפקה חלק מרכיבי ההנעה החשמלית.
יחידת ההנעה ההיברידית מבוססת על מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר המפיק 92 כ"ס ו-15.1 קג"מ, ולצידו מנוע חשמלי המייצר 48 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 140 כ"ס, ותיבת ההילוכים האוטומטית ייחודית וכוללת 4 הילוכים למנוע הבנזין, ו-2 נוספים למנוע החשמלי.
לדברי ניסאן, צריכת הדלק של הג'וק ההיברידי שופרה בכ-20% ביחס לגרסת הבנזין (עם מנוע טורבו בנזין בנפח ליטר, 117 כ"ס ותיבה רציפה) והיא עומדת על 19.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. עוד אומרים, כי בנסיעה עירונית ניתן להשתמש ב-80% מהזמן בכח החשמל בלבד, הודות למערכת בלימה רגנרטיבית יעילה.
מבחינת עיצוב ההבדלים בין הג'וק ההיברידי לאחיו מונע הבנזין בלבד עדינים, וכוללים עיצוב אווירודינמי יותר לפגוש הקדמי והספוילר האחורי, שבכה בשחור מבריק עם הסמל החדש של החברה, חישוקי 17 או 19 אינץ' בעיצוב ייחודי, ותגים בתחתית הדלתות הקדמיות ועל דלת תא המטען מציינים כי מדובר בגרסה ירוקה. בתוך תא הנוסעים השינויים מינוריים במיוחד, וכוללים תצוגה ייעודית למערכת ההיברידית בלוח המחוונים ובמסך המולטימדיה. כמו כן, בעקבות מיקום הסוללות תא המטען צומצם ב-68 ליטרים, ונפחו כעת 354 ליטר.
מקרסו, יבואנית ניסאן, נמסר כי הג'וק ההיברידי יגיע לארץ בחצי השני של השנה.