פולקסווגן מציגה את מתיחת הפנים השנייה לדגם הפנאי הגדול אטלס. האטלס הוא דגם פנאי גדול (E-SUV) עם שבעה מקומות שמיועד לשוק האמריקאי ומתחרה שם בשברולט טראוורס, יונדאי פאליסייד ודגמים דומים. הוא הוצג לראשונה ב-2016, ב-2019 נוספה גרסת קופה בשם "קרוס ספורט" עם חמישה מושבים, ושנה לאחר מכן עבר הדגם מתיחת פנים ראשונה. כעת פולקסווגן מחדשת את האטלס שוב, אך כבעבר הוא לא צפוי להגיע לארץ באופן רשמי. יחד עם זאת, יש להניח כי ימשיך להגיע אלינו דרך ערוצי הייבוא המקביל.
העיצוב החיצוני של הדגם קיבל חזית חדשה עם יחידות תאורה חדשות, ביניהן ישנו פס תאורה מעל השבכה, וגם היא חדשה. מאחור יחידות התאורה נותרו ללא שינוי, אך נוסף פס תאורה רוחבי ביניהן. את העדכון החיצוני משלימים חישוקים בעיצוב חדש ובקוטר של 18" עד 21", ועוד אי אלו נגיעות קלות בפגושים.
בתוך תא הנוסעים השינויים בולטים יותר, וכוללים מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך צף בגודל 12", גלגל הגה חדש עם לחצני מגע, ולוח המחוונים הדיגיטלי 10.25" מציע גרפיקה חדשה. בנוסף, בפולקסווגן אומרים כי איכות החומרים טובה יותר, ובורר ההילוכים האלקטרוני אפשר להגדיל את תאי האחסון בקונסולה המרכזית. כמו כן המפרט הבסיסי כולל אבזור עשיר יותר, ובין היתר נוספו לגרסת הבסיס תאורת אווירה עם 30 גוונים, מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי, חימום ואוורור, חימום להגה, בקרת אקלים מפוצלת ל-3, משטח טעינה אלחוטית ועוד.
גם מתחת למכסה המנוע ישנם שינויים, ואת צמד מנועי הבנזין מחליף אחד. אם בעבר היה מנוע טורבו בנזין 2 ליטר עם 230 כ"ס או מנוע בנזין אטמוספרי 3.6 ליטר עם 280 כ"ס, הרי שכעת ישנו מנוע אחד עם מגדש טורבו בנפח 2 ליטר, אך בהספק של 273 כ"ס ו-37.7 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, וההנעה קדמית או כפולה.