כחודש לאחר שהציגה את הדור החדש של המסחרית הקטנה קורייר בגרסת המטען, פורד חושפת את גרסת הנוסעים העונה לשם "טורנאו קורייר", שתתחרה בגרסאות הנוסעים של פיג'ו ריפטר, סיטרואן ברלינגו ועוד.
בדומה לגרסת המטען, גם זו החדשה תציע מנוע טורבו בנזין בנפח ליטר אחד שמפיק 125 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים או דו-מצמדית עם שבעה. גרסת דיזל לא תשווק, ובמחצית השניה של 2024 תצטרף להיצע גרסה חשמלית. זו מצויידת במנוע חשמלי-קדמי שמפיק 136 כ"ס ו-29 קג"מ, המהירות המרבית תעמוד על 145 קמ"ש והסוללה תתמוך בטעינה רגילה של 11 קו"ט וטעינה מהירה בקצב של עד 100 קו"ט. נפח הסוללה וטווח הנסיעה טרם פורסמו.
לצד הגרסה הרגילה, יוצע הרכב גם בגרסת Activ בעלת עיצוב ייחודי שמיועד לקרוץ לרכבי הפנאי. היא כוללת גג בצבע ניגודי, פלסטיק שחור בחלקו התחתון של המרכב, שבכה קדמית מושחרת ועוד אי אלו פריטי עיצוב. מנגד, היא לא מספקת מרווח גחון מוגדל או שינוי במפרט הטכני, למעט כיול שונה לבקרת האחיזה לסיוע בנהיגת שבילים.
בהתאם למקור, הטורנאו קורייר יציע שטחי אחסון נרחבים לצד תא מטען בנפח 570 ליטרים (ובגרסה החשמלית תא מטען קדמי נוסף בנפח 44 ליטרים). יחד עם זאת, הוא מהווה אלטרנטיבה לדגמי נוסעים רגילים, ועל כן מציע עיצוב עדכני ואבזור עשיר. בין היתר ניתן למנות לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה עם צמד מסכי 12.3", חיבור אלחוטי לממשקי השיקוף, עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק ומערכות בטיחות אקטיביות.