חטיבת הרכבים המסחריים בחברת סמלת מודיעה על השקת פיאט סקודו. הסקודו הוא דגם מסחרי בינוני שקטן מדוקאטו המוכר, וגדול מדובלו שנעדר מהשוק הישראלי בשנים האחרונות אך יחזור ברבעון הקרוב בדור חדש המבוסס על סיטרואן ברלינגו. מתחריו של הסקודו הם סיטרואן ג'מפי התאום, יונדאי סטאריה ודגמים דומים, ומחירו מתחיל ב-249,990 שקלים.
הסקודו ישווק בשתי רמות אורך/גובה – מדיום ולארג'. לגרסת המדיום אורך כולל של 495.9 ס"מ וגובה של 189.5 ס"מ, ואילו ללארג' אורך של 530.9 ס"מ וגובהו 193.5 ס"מ. נתוני הרוחב ובסיס הגלגלים זהים בשתי הגרסאות, ועומדים על 192 ו-327.5 ס"מ בהתאמה. לסקודו הקצר נפח העמסה של 5.3 מ"ק וכושר גרירה של עד 2.11 טון, ולגרסה הארוכה בהיצע נפח של 8.1 מ"ק וכושר גרירה מופחת של 1.8 טון.
הסקודו מוצע בשלב זה בגרסת הנעה אחת עם מנוע טורבו דיזל, אך לדברי סמלת עוד השנה תגיע גם גרסה חשמלית עם טווח של כ-300 ק"מ. למנוע נפח של 2 ליטרים, והוא מפיק 177 כ"ס ו-40.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולהנעה קדמית, ונתוני הביצועים עומדים על תאוצה של 9.6 שניות, מהירות מרבית של 170 קמ"ש וצריכת הדלק עומדת על 13.9 ק"מ לליטר בגרסה הקצרה ו-13.5 בארוכה.
לסקודו רמת גימור אחת, שכוללת חישוקי 16", דלתות צד משני הכיוונים, דלתות אחוריות עם פתיחה ב-180 מעלות, מצלמה אחורית עם תצוגת "מבט על" וחיישני חניה אחוריים, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7", קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מזגן מקורי ובקרת שיוט רגילה (לא אדפטיבית). אבזור הבטיחות כולל 2 כריות אוויר בלבד, התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ואורות גבוהים אוטומטיים. בשל היעדרות התרעה על אי שמירת מרחק הסקודו דורש התקנה של מערכת התרעה מקומית. כמו כן, ניתן להוסיף בהתקנה מקומית חלונות צד ושתי שורות מושבים מאחור, ליצירת גרסה להובלת נוסעים עם 9 מקומות (8+נהג).
מחיר הסקודו עומד על 249,990 ש"ח לגרסה הקצרה ו-259,900 ש"ח לארוכה. האחריות עומדת על 5 שנים או 250 אלף ק"מ, ובסמלת מציינים כי למתחרים אחריות של 3 שנים או 100 אלף ק"מ בלבד. כמו כן מרווח הטיפולים עומד על שנה או 30,000 ק"מ, וזאת לעומת הג'מפי שמצריך טיפול בכל שנה או 20,000 ק"מ.