פיג'ו מציגה את מתיחת הפנים למשפחתית הגדולה 508, ארבע שנים אחרי שנחשף הדור הנוכחי. העדכון מתייחס הן לגרסת הסדאן-קופה שנמכרה גם אצלנו והן לגרסת הסטיישן שלא קיבלנו, והוא כולל עיצוב חיצוני שזכה לליטוש, תא נוסעים עם תוספות אבזור ומערכות הנעה משופרות. מחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, נמסר כי בשלב זה עדיין לא ידוע מתי יגיע הדגם המחודש לישראל.
בחלקו הקדמי של הרכב, העיצוב החדש כולל יחידות תאורה חדשות עם חתימת תאורה ליום "טפרי אריה" חדשה, שבכה קדמית נטולת מסגרת בדומה למוכר מה-408, ולסיום נציין את סמל המותג החדש. בחלקו האחורי של הרכב ישנן יחידות תאורה מחודשות, וביניהן הכיתוב "פיג'ו" במקום סמל המותג. גרסאות PSE הספורטיביות כוללות גם פגושים בעיצוב אגרסיבי יותר, שבכה מושחרת וחישוקי 20" בעיצוב שונה.
תא הנוסעים שומר על העיצוב המוכר, אך מציע שדרוגים רבים. בין היתר: בורר ההילוכים האלקטרוני חדש וקטן יותר, לוח המחוונים הדיגיטלי (בגודל 12.3") זכה לעיצוב חדש, ומערכת המולטימדיה עם מסך 10" קיבלה מערכת הפעלה חדשה. זו כוללת ממשק משתמש חדש, עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק, זיהוי פקודות קוליות בדיבור טבעי ועוד. גם מפרט האבזור שופר, והוא כולל כעת תאורת מטריקס-לד כסטנדרט, עיסוי למושבים הקדמיים, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, שקעי ה-USB הוחלפו ב-TYPE-C ועוד.
היצע יחידות ההנעה כולל צמד מנועי בנזין, מנוע דיזל אחד ומספר גרסאות פלאג-אין. מנוע הטורבו-בנזין הבסיסי בנפח 1.2 ליטר מפיק 130 כ"ס כבעבר, בעוד מנוע ה-1.6 ליטרים שופר והוא מפיק כעת 218 כ"ס. גם מנוע ה-1.5 דיזל עבר מספר עדכונים, והספקו עלה ל-150 כ"ס. לצד אלו יוצעו צמד גרסאות פלאג-אין על בסיס מנוע הבנזין 1.6 ליטר. גרסת הבסיס חדשה ומפיקה הספק משולב של 180 כ"ס, והגרסה הבכירה מוכרת ושומרת על הספק משולב של 225 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולהנעה קדמית, וגרסאות הפלאג-אין מצויידות גם בסוללה בנפח 12.4 קוט"ש שמספקת טווח של כ-65 ק"מ.
גרסת PSE הספורטיבית מבוססת על מערכת הפלאג-אין החזקה, וכוללת מנוע חשמלי אחורי ליצירת הנעה כפולה בהספק משולב של 360 כ"ס ו-53 קג"מ. גרסה זו כוללת גם מערכת מתלים שונה עם הנמכת מרכב, מפסק סרנים מורחב ובולמים אדפטיביים. לסיום, דגמי ה-PSE כוללים כאמור חישוקי 20" בעיצוב שונה, עליהם צמיגי מישלן פיילוט ספורט 4S ומאחוריהם מערכת בלימה מחוזקת.