חברת טלקאר, יבואנית קיה, מודיעה על קריאה לתיקון עבור 443 כלי רכב שיוצרו בשנת 2022 מדגם קרניבל, המיניוואן הגדול של היצרנית. לדברי החברה, התיקון נצרך כדי לטפל בכשל שהתגלה במערכת ה-E-CALL. מערכת זו מאפשרת לחייג לכוחות החירום בעת הצורך חלילה, ובמקרה של תאונה משדרת באופן אוטומטי את מיקום הרכב ופרטים נוספים למוקדי החירום. בעלי רכבים מהדגם האמור המעוניינים לדעת אם רכבם נכלל בקריאה לתיקון, יכולים לברר זאת במוקד שירות הלקוחות או באתר האינטרנט של היבואן.
טיפול שמתבצע במסגרת קריאה לתיקון לא מחוייב בתשלום מצד בעל הרכב. נציין כי על פי תקנות התעבורה, חובה להיענות לקריאה לתיקון בתוך 6 חודשים. בעל רכב שלא יבצע את התיקון כאמור לא יוכל לחדש את רישיון הרכב ולבצע העברת בעלות.