רנו מציגה את האוסטרל, דגם פנאי קומפקטי חדש שתופס את מקומו של הקאדג'ר שהיה עד כה הנציג של היצרנית בקטגוריה המבוקשת. ביחס לקודמו, לדגם החדש עיצוב מודרני ומוחצן, תא נוסעים טכנולוגי ומאובזר ויחידות הנעה חדשות. מחברת קרסו יבואנית רנו נמסר כי האוסטרל החדש יגיע לארץ לקראת סוף השנה.
האוסטרל מבוסס על פלטפורמת CMF-CD המודולרית של איחוד רנו-ניסאן-מיצובישי, וחולק אותה עם מיצובישי אאוטלנדר, ניסאן קשקאי ועוד דגמים. מידות הרכב עומדות על 451 ס"מ לאורך, 182.5 ס"מ לרוחב, גובהו 164.4 ס"מ ובסיס הגלגלים משתרע לאורך של 266.7 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 500 ליטרים, ובזכות מושב אחורי הנע על מסילה ניתן להגדילו ל-575 ליטר. בעת קיפול המושבים נפחו יעמוד על 1,525 ליטר.
היצע יחידות ההנעה רחב ובבסיסו מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים עם מערכת היברידית קלה במתח 48 וולט ותיבה ידנית. מעליו יוצע מנוע 1.3 ליטר טורבו בנזין עם מערכת מיקרו-היברידית 12 וולט, הספק של 140 או 160 כ"ס עם תיבת הילוכים רציפה.
לגרסה ההיברידית מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר, שיחד עם מנוע חשמלי מפיק 160 או 200 כ"ס ותיבת ההילוכים האוטומטית ייחודית לדגם. לדברי רנו, לכל גרסאות האוסטרל מערכת לבלימה רגנרטיבית הממירה את אנרגיית הבלימה לחשמל, ובדגמים ההיברידיים הנהג יכול לבחור מבין 4 עוצמות שונות.
מפרט האבזור ארוך ומרשים (בהתאם לרמת הגימור), וכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מסך מולטימדיה אנכי בגודל 12", תצוגה עילית 9.7", עדכוני OTA למערכת המולטימדיה, בקרת אקלים מפוצלת ועוד. היצע מערכות הבטיחות כולל בלימה אוטונומית עם תמיכה בחציית צמתים, תיקון סטייה מנתיב ושמירה על מרכזו, בקרת שיוט אדפטיבית עם סנכרון למערכת הניווט להתאמת המהירות לתנאי הדרך, ניטור שטחים מתים עם התרעה על תנועה חוצה מאחור, תאורת מטריקס-לד, התרעה על רכב חולף בעת יציאה מהרכב ועוד.
למעוניינים תוצע חבילת עיצוב ספורטיבית "ESPIRT ALPINE" הכוללת חישוקי 20", צבעי מרכב ייחודיים, מושבי ספורט מרופדים בעור משולב אלקנטרה וגימורי קרבון בתא הנוסעים, הכל בהשראת מותג הספורט אלפין.