BYD מציגה במקסיקו את הטנדר הראשון בתולדותיה, המיועד לשוק הגלובלי ומציעה הנעת פלאג-אין שעדיין נדירה בקטגוריה זו. מדובר בטנדר "1 טון" שיתחרה בפורד ריינג'ר וטויוטה היילקס, ולמרות עיצובו השונה בתכלית BYD החליטה לקרוא לו שארק (Shark, כריש) בדומה לדגמי הנוסעים מסדרת אוקיינוס. שיהיה.
השארק מתבסס על שלדת סולם חדשה שתוכננה במיוחד למערכות הנעה היברידיות נטענות, אך ב-BYD מציינים כי בהמשך תוצג גם גרסה חשמלית. אורכו של הרכב 545.7 ס"מ, רוחבו 197.1 ס"מ, גובהו 192.5 ס"מ ובסיס הגלגלים משתרע על 326 ס"מ. לארגז המטען נפח של 1,450 ליטר וכושר העמסה של 835 ק"ג, וכושר הגרירה עומד על 2.5 טון.
יחידת ההנעה מורכבת ממנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר ושני מנועים חשמליים, שאחד מהם מותקן על הציר האחורי ליצירת הנעה כפולה עם שליטה על המומנט המועבר לכל אחד מהצירים. ההספק המשולב עומד על 430 כ"ס, והזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך 5.7 שניות. נפח הסוללה וקצב הטעינה לא פורסמו, אך טווח הנסיעה החשמלי עומד על 100 ק"מ, הטווח המשולב מגיע ל-840 ק"מ, וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 13.3 ק"מ לליטר. חשוב לציין כי הנתונים נמדדו לפי תקן NEDC הישן והאופטימי.
לטענת BYD, כיול המתלים והבולמים נעשה מתוך מטרה ליצור נוחות נסיעה והתנהגות כביש בדומה לרכב נוסעים, וכך גם תא הנוסעים – שלמרות עיצובו הקשוח עם קווים ישרים מציע אבזור עשיר. בין היתר: לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25", תצוגה עילית בגודל 12", מערכת מולטימדיה עם מסך 12.8" וקישוריות מלאה עם עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק וחיבור אלחוטי לממשקי השיקוף, משטח טעינה אלחוטית לנייד ואת כל מערכות הבטיחות המקובלות.