כמעט ארבע שנים אחרי שנחשף הדור הנוכחי, חברת פריסבי משיקה בישראל את דגם הפנאי הקטן דאצ'יה סנדרו סטפווי. כפי שניתן להבין משמו, הרכב מתבסס על מכונית הסופר-מיני של המותג סנדרו (שלא הגיעה לארץ), והוא מתחרה בפולקסווגן טי-קרוס, יונדאי באיון וקיה סטוניק. עם זאת, כדרכה של דאצ'יה איכות החומרים ורשימת האבזור בסיסיות יותר, מה שמקנה לסנדרו סטפווי את תג המחיר הזול בקטגוריה שדומה יותר למכוניות סופר-מיני: 119,990 שקלים.
לארץ מגיע הסנדרו סטפווי בגרסה אחת, הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר שמפיק 91 כ"ס ו-14.5 קג"מ. הוא משודך לתיבה אוטומטית-רציפה ולהנעה קדמית, ונתוני הביצועים מצביעים על מהירות מרבית של 163 קמ"ש וצריכת דלק שעומדת על 15.8 ק"מ לליטר; בקטלוג המפורסם בארץ נתון התאוצה לא מצויין, אך בחו"ל היצרן טוען ל-13.4 שניות.
רמת האבזור EXPRESSION, שהיא היחידה שמגיעה לישראל, כוללת חישוקי 16", תאורת לד מלאה, מערכת מולטימדיה עם מסך 8" וחיבור לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מצלמת רוורס, חיישני חניה אחוריים, מפתח חכם, בקרת אקלים, ריפוד בד ובקרת שיוט רגילה עם מגביל מהירות.
בתחום הבטיחות: 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, התרעה על עייפות הנהג והכנה למנעול אלכוהול. עם זאת, בשנת 2021 קיבל הסנדרו סטפווי ציון של שני כוכבים בלבד במבחן הריסוק האירופאי.