"המחלקה לפרוייקטים מיוחדים" בפרארי מציגה מדי מספר שנים דגם חדש וייחודי, המיוצר בעותק אחד בלבד עבור לקוחות עשירים ומאושרים במיוחד. אך הכיס העמוק לא מספיק, וכדי שפרארי יאשרו לכם להצטרף לרשימת ההמתנה האקזוטית תידרשו להחזיק באוסף של מספר דגמים – כולל כאלו נדירים ויקרים ביותר.
כעת חושפים במחלקה הנוצצת את KC23, הפרויקט עליו עבדו בשנים האחרונות, וכרגיל מדובר ברכב המבוסס על דגם קיים – 488 בגרסת המסלול GT3 EVO. העיצוב החיצוני שונה לחלוטין, וכולל שמשה קדמית בסגנון "קסדת טייס" עם זכוכית המכסה את קורות A ומחוברת לחלונות הצד, דלתות "מספריים" הנפתחות כלפי מעלה בדומה למכונית העל לה-פרארי, מכסה מנוע קדמי עם פתחי אוויר מוגדלים לשיפור האווירודינמיקה, צבע אפור ייחודי, פנסים ופגושים שונים וכנף אחורית ענקית הניתנת לפירוק. יחד עם זאת, תא הנוסעים נותר כמעט זהה למקור, למעט תוספת של מושב נוסע שלא קיים בדגם המסלול.
הדגם מורשה לנסיעה במסלול, ולטובת אחיזה מרבית יותקנו חישוקי 18" עם צמיגי מסלול. בזמן שהרכב ניצב בחניה היוקרתית או בתערוכות ואירועים שונים, יוצעו סט צמיגים עם חישוקי 21" מלפנים ו-22" מאחור. ה-KC23 מצויידת במנוע V8 טווין-טורבו בנפח 3.9 ליטרים, תיבה דו-מצמדית והנעה אחורית – בדומה ל-488 עליה היא מבוססת. לא פורסם האם הספק המנוע מוגבל ל-600 כ"ס כמו ב-488 GT3 EVO בשל תקנות המירוץ – או מגיע ל-720 כ"ס כמו ב-488 פיסטה הכוללת רישוי לכביש הציבורי.