פורד הציגה בתערוכת מינכן את מוסטנג מאך E ראלי, גרסה חדשה של דגם הפנאי החשמלי. לגרסה זו הגבהת מרכב שתספק שיפור ביכולות השטח, ועיצוב ייחודי ובולט בהשראת מירוצי ה-WRC. מוסטנג מאך E יושק אצלנו בשנה הבאה בגרסאות הרגילות, ובשלב זה לא ידוע אם גם החדשה והייחודית תגיע.
גרסת הראלי מבוססת על יחידת ההנעה הבכירה ביותר של הדגם, הנקראת GT ומצויידת בשני מנועים ליצירת הנעה כפולה. הם מספקים יחד 487 כ"ס ו-86 קג"מ, ולמרות שנתוני ביצועים טרם פורסמו, ב-GT מדובר בתאוצה של 4.4 שניות ועד למהירות מרבית של 200 קמ"ש. פה הם צפויים להיות טובים פחות, בגלל מתלים אדפטיביים בכיול שונה עם הגבהת מרכב של 2 ס"מ, אך יכולת הבלימה תישמר עם מערכת מתוצרת ברמבו.
הסוללה תהיה ללא שינוי, בקיבולת של 91 קוט"ש (נטו) וטעינה מהירה בהספק 107 קו"ט. עם זאת, טווח הנסיעה יעמוד על כ-400 ק"מ במקום 490 ב-GT, בשל הגבהת המרכב הפוגעת בהתנגדות האווירודינמית ושימוש בצמיגים שונים.
לגרסת הראלי עיצוב ייחודי, ולדברי פורד נעשה בהשראת מירוצי ה-WRC. הוא כולל חישוקי 19" בעיצוב שונה, יחידות תאורה בתוך השבכה הקדמית, ספוילר אחורי מוגדל, פגושים שונים עם מגיני גחון וצביעה דו-גוונית עם מרכב בצהוב בוהק וגג שחור. תא הנוסעים ללא שינוי, אך לבורר מצבי הנהיגה נוסף מצב "ראלי" לנסיעת שבילים מהירה עם כיול שונה לפעולת המנועים ובקרת היציבות.