חטיבת המסחריות של דלק מוטורס יבואנית פורד מודיעה על הגעת הטנדר ריינג'ר לארץ. פורד ריינג'ר מתחרה בדגמי "1 טון" כגון טויוטה היילקס ואיסוזו די-מקס, חולק מרכיבים רבים עם פולקסווגן אמארוק ובהיצע הדגמים של פורד הוא נמצא מתחת לדגמי סדרה F הענקיים. בשלב זה מגיעה לארץ גרסת ראפטור הספורטיבית שעולה 475 אלף שקלים, אך לדברי היבואן בהמשך השנה יצטרפו גרסאות שגרתיות וזולות יותר.
ביחס לאותן גרסאות שגרתיות, גרסת ראפטור מתבדלת בזכות בולמים אדפטיביים בכיול ייחודי, חיזוקי שלדה ונקודות ריתוך נוספות, מערכת פליטה משודרגת, מערכת בלימה משופרת ומפשק סרנים מורחב, לצד מיגוני גחון מקוריים מהיצרן ופריטי עיצוב מוחצנים.
וכמובן, מנוע חזק יותר עם מבנה זהה לברונקו ראפטור אך בהספק מופחת. מדובר במנוע בנזין V6 טווין-טורבו בנפח שלושה ליטרים המפיק 292 כ"ס ו-49.1 קג"מ המשודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית. הכוח עובר לארבעת הגלגלים, דרך דיפרנציאלים קדמי ואחורי עם נעילה אלקטרונית. נציין כי בארה"ב תקנות הזיהום מחמירות פחות, ולכן אותו מנוע יכול להפיק 392 כ"ס ו-59.4 קג"מ.
בארץ יימכר ריינג'ר ראפטור ברמת גימור אחת, הכוללת חישוקי 17" ועליהם צמיגי 33", תאורת לד מלאה עם מטריקס-לד בחזית, מתלים אדפטיביים, בורר מצבי נהיגה, מפתח חכם, ריפוד עור, מושבים קדמיים ספורטיביים עם כיוון חשמלי וחימום, גלגל הגה עם חימום ומנופים להעברת הילוכים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, בלם יד חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי, משטח טעינה אלחוטית לנייד, מערכת מולטימדיה עם מסך 12", חיבור אלחוטי לממשקי השיקוף של אנדרואיד ואפל, מערכת שמע של B&O עם 8 רמקולים, מצלמות 360 מעלות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ומערכת סיוע לחניה.
אבזור הבטיחות כולל 8 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים עם התרעה על תנועה חוצה מאחור ובלימה, התרעה על עייפות הנהג ומערכת למניעת שכחת ילדים.