אופל מציגה את הדור השני של גרנדלנד – דגם פנאי קומפקטי המבוסס על פיג'ו 3008 החדש ובדומה לו מתחרה ביונדאי טוסון ומאזדה CX5. לצד זאת, לראשונה הגרנדלנד יימכר גם בגרסאות חשמליות – ואלו יציבו אותו גם מול פולקסווגן ID.4, רנו סניק אי-טק ועוד. מחברת לובינסקי יבואנית אופל נמסר כי גרנדלנד החדש יגיע אלינו בתחילת 2025 – אך בשלב זה לא ידוע באיזה גרסאות.
בדומה ל-3008 איתו הוא חולק מכלולים רבים, אופל גרנדלנד מתבסס על פלטפורמת STLA מדיום, ומציג צמיחה נכבדת במידות לעומת הדור היוצא: אורכו 465 ס"מ (+17.3), רוחבו עומד על 190.5 ס"מ (+4.9), גובהו 166 ס"מ (+5.1) ובסיס הגלגלים משתרע על 278.4 ס"מ – תוספת של 10.9 ס"מ ביחס לדגם הקודם. הודות לאלו, באופל מבטיחים כי הדגם מרווח יותר לנוסעים ולמטען – עם 550 ליטר – כמובן בהשוואה לדור הקודם אך גם מול מתחרים עדכניים.
עבור לקוחות שעדיין לא בשלים להנעה חשמלית מלאה, אופל תציע שתי גרסאות עם מנועי בנזין. לגרסת הבסיס מנוע טורבו 1.2 ליטר המפיק 136 כ"ס, וצמודה לו מערכת מיקרו היברידית 48V ותיבת שישה הילוכים דו-מצמדית. מעליה תוצע גרסת פלאג-אין עם מנוע בנזין זהה אך בהספק משופר של 150 כ"ס, והספק משולב של 190 כ"ס. נתונים נוספים לא פורסמו כולל גודל הסוללה, אך היא תספק טווח חשמלי של כ-85 ק"מ.
לצד אלו, יוצעו שלוש גרסאות חשמליות. לבסיסית מנוע והנעה קדמיים בהספק של 210 כ"ס ו-35 קג"מ, וסוללת 73 קוט"ש המספקת טווח של 525 ק"מ. מעליה תוצע גרסת הנעה כפולה עם 320 כ"ס ו-52 קג"מ, וסוללה בקיבולת זהה תציע טווח של 500 ק"מ. באופל מדגישים כי ברוב הזמן ההנעה תהיה קדמית על מנת לחסוך באנרגיה, ורק תחת עומס או בזמן שאחיזת הצמיגים נמוכה המנוע האחורי יכנס לפעולה. בקצה העליון תוצע גרסת טווח ארוך עם נתון שהוא אכן כזה: 700 ק"מ, בזכות סוללה בקיבולת ענק של 98 קוט"ש. לגרסה זו הנעה קדמית בלבד המספקת 230 כ"ס ו-35 קג"מ. כאן המקום לציין כי נתוני הביצועים, צריכת הדלק והספקי הטעינה לא פורסמו – וגם הטווח עשוי להשתנות מעט בהמשך.
בתחום העיצוב, החיצוני והפנימי, אנשי אופל בחרו בקו סולידי ולא מתבלט. עם זאת, האבזור יהיה עשיר ויכלול תאורת מטריקס-לד, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10", תצוגה עילית עם מציאות רבודה, מערכת מולטימדיה המצוידת במסך 16", פרופיל משתמש מותאם אישית להעדפות הנהג, אפליקציה לשליטה מרחוק, עדכוני OTA, חיבור אלחוטי לממשקי השיקוף, סייעת קולית מבוססת AI ומושבים ארגונומיים, לצד כל מערכות הבטיחות המקובלות.