פורשה מציגה את MISSION X, דגם קונספט למכונית על חשמלית שצפויה להגיע בעתיד לייצור. המכונית הסדרתית תהיה מוכוונת מסלול אך בעלת רישוי לכביש הציבורי, בדומה למרצדס AMG ONE ואסטון מרטין ואלקיריה ההיברידיות שמביאות טכנולוגיות מרכבי הפורמולה 1 של החברות לכביש הפתוח.
בפורשה לא מספקים מידע רב על ה-MISSION X, אך מצהירים כי הרכב ישמור על יחס הספק-משקל של 1:1, נתון חריג ברכבים בעלי מנוע בעירה פנימית ומרשים עוד יותר ברכב חשמלי עם סוללות גדולות וכבדות. עוד אומרים בחברה כי הסוללות יפעלו במתח גבוה במיוחד של 900 וולט, ויספקו את הטעינה המהירה בעולם.
על מנת לשמור על משקל נמוך ככל האפשר, שלדת הרכב תיבנה משילוב ייחודי של סיבי פחמן מחוזקים בפלסטיק. הסוללה תתפרס על כל רצפת הרכב, אך עיקר המשקל יהיה מאחורי הנהג – על מנת לספק תחושה דומה למכונית עם מנוע מרכזי ויכולת גבוהה של ניהוג ותגובה מהירה להיגוי. עניין נוסף שיסייע להיגוי מיידי הוא כוח הצמדה גבוה במיוחד, שלדברי פורשה "גבוה באופן משמעותי" מה-911 GT3 RS, מכונית הכביש בעלת כוח ההצמדה הגבוה ביותר של המותג היוקרתי.