רנו מציגה את הדור הרביעי של מאסטר, המסחרית הגדולה שמתחרה במרצדס ספרינטר, פיאט דוקאטו ופורד טרנזיט. כמו קודמו וכמקובל בקטגוריה הדגם ישווק במגוון רחב של גרסאות מרכב לשימושים שונים, לצד מספר גרסאות הנעה וסביבת נהג עם אבזור נוחות ובטיחות עשירים.
רנו מציינת כי הדגם מבוסס על פלטפורמה חדשה, שתוכננה מראש גם לגרסאות הנעה ירוקות. בחברה לא פרסמו את נתוני המידות המלאים של מאסטר החדש, אך אומרים כי דלתות הצד גדולות יותר מהדור היוצא, משטח ההעמסה ארוך ב-10 ס"מ וכושר ההעמסה מגיע עד ל-2 טון בגרסאות הדיזל או 1.6 טון בגרסאות החשמליות. הדגם ישווק בגרסאות מטען או נוסעים במספר רמות אורך וגובה לצד גרסת שלדה, לסך כולל של 20 גרסאות שונות.
המאסטר יוצע במספר רחב של גרסאות הנעה, וברנו מציינים כי כל אחד מהמנועים יהיה זמין בכל אחת מגרסאות המרכב. לכל גרסאות הדיזל מנוע זהה בנפח 2 ליטרים, ומדובר במנוע חדש לחלוטין שעומד בתקן יורו 7 העתידי. הוא מפיק 105, 130, 150 או 170 כ"ס, ומשודך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים או אוטומטית עם תשעה. לצידו יוצעו שתי גרסאות חשמליות: לבסיסית מנוע עם 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ המשודך לסוללה בנפח 40 קוט"ש וטווח של 180 ק"מ, ולבכירה 145 כ"ס, 87 קוט"ש ועד 410 ק"מ.
את שתי הגרסאות החשמליות ניתן להטעין ב-22 קו"ט בעמדת AC ועד 130 קו"ט בעמדה מהירה, ולשתיהן תמיכה ב-V2L להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים, V2G להזנת מערכת החשמל הביתית ואפשרות להתקנת שקע ביתי ליד הדלת האחורית. לסיום סעיף ההנעה הירוקה, ברנו מכריזים כי בהמשך תוצג גם גרסה חשמלית המבוססת על תא דלק מימני.
ברנו אומרים כי סביבת הנהג של מאסטר החדש תוכננה לספק אבזור ותחושה של רכב פרטי – מבלי לוותר על השימושיות ותאי האחסון הרבים שנדרשים ברכב מסחרי. רשימת האבזור תכלול, כסטנדרט או ברמות הגימור הגבוהות, לוח מחוונים דיגיטלי 10", מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל זהה ומערכת הפעלה אנדרואיד אוטומוטיב הכוללת שירותי רשת מלאים, מערכת ניווט מקורית ובגרסה החשמלית גם תכנון עצירות לטעינה, אפליקציה לשליטה מרחוק, מראה מרכזית מבוססת מצלמה, תאורת לד מלאה ואת כל מערכות הבטיחות האקטיביות המקובלות.