סאנגיונג, שלאחרונה שינתה את שמה בשוק הבית הקוריאני ל-KG מוביליטי, מציגה גרסה חשמלית לדגם הפנאי הקומפקטי טורס (Torres) שנחשף בשנה שעברה. מדובר בדגם חשמלי שני לחברה הקטנה, אחרי הגרסה החשמלית של קורנדו, ושניהם מבוססים על פלטפורמה משותפת לדגמי בנזין.
הגרסה החשמלית של טורס מכונה EVX ותציע מנוע קדמי בהספק של 204 כ"ס. סוללת ה-LFP מתוצרת BYD הסינית, והיא מציעה קיבולת של 70 קוט"ש, טווח של 420 ק"מ לפי תקן WLTP וגם תמיכה ב-V2L להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים. נתוני ביצועים והספקי הטעינה טרם פורסמו.
לדברי סאנגיונג, מכיוון שהפלטפורמה תוכננה מראש לשאת גם גרסאות חשמליות, תוספת הסוללה לא פוגעת במרווח הגחון (17.4 ס"מ) ונפח תא המטען (839 ליטרים). מידות המרכב דומות לגרסת הבנזין, עם 471.5 ס"מ לאורך, רוחב של 189 ס"מ, גובה של 172.5 ס"מ ובסיס גלגלים קצר יחסית של 268 ס"מ.
לגרסה החשמלית חזית שונה עם יחידות תאורה צרות ושבכה אטומה, אך שאר העיצוב נותר ללא שינויים רבים. לעומת זאת, תא הנוסעים חדש לחלוטין עם דשבורד מינימליסטי, מסגרת קמורה לצמד מסכי ה-12.3" המשמשים את לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, וגלגל הגה שונה.
