ארגון הבטיחות האירופאי יורו Ncap מפרסם את תוצאות מבחני הריסוק שביצע בחודש האחרון, ובהם נבחנו שלושה דגמים סיניים-חשמליים: BYD דולפין המשווקת גם בישראל, BYD סיל (Seal) שעדיין לא, ואקספנג P7 שגם היא צפויה להגיע לארץ.
לכל הדגמים ציון סופי של חמישה כוכבים. לשני הדגמים של BYD ציוני משנה זהים של 89% בהגנה על מבוגרים ו-87% בהגנה על ילדים. לדולפין הגנה של 85% על הולכי רגל ומערכות הבטיחות תפקדו ברמה של 79%, בעוד לסיל ציונים טובים מעט פחות של 82% ו-76% בהתאמה. הדולפין קיבלה מספר הערות על תפקוד מערכת ניטור עייפות הנהג, פעולת הבלימה האוטונומית בעת פניה, וחסרונה של מערכת התרעה על רכב חולף בעת פתיחת דלת.
אקספנג P7 גדולה במידותיה מ-BYD סיל, אך קיבלה ציונים מעט פחות טובים עם הגנה של 87% על מבוגרים, 81% על ילדים והולכי רגל, ותפקוד מערכות הבטיחות קיבל ציון של 78%. לצד זאת, הדגם ספג הערות על הגנה גבולית לחזה הנהג, תפקוד המערכת למניעת שכחת ילדים ומערכת ניטור עייפות הנהג.
בנוסף, בארגון ביצעו מבחן לתפקוד מערכות סיוע הנהיגה בשני דגמים של מרצדס – מכונית הסלון E קלאס ודגם הפנאי הגדול והחשמלי EQE SUV. שני הדגמים קיבלו ציון "טוב מאוד", ובארגון שיבחו הן את פעולת המערכות והן את האופן בו המידע על פעולתן מוצג לנהג.