תחת הכותרת "E-LION", מציגה פיג'ו הצרפתית את תכנית החישמול של דגמיה השונים במהלך השנים הבאות. החל מהשנה כל הדגמים יוצעו בגרסה מחושמלת ברמה כזו או אחרת, כבר ב-2025 לכל הדגמים תהיה גרסה חשמלית 100%, וב-2030 החברה תשווק באירופה דגמים חשמליים בלבד. היעד של החברה הוא להגיע לשנת 2038 עם נתון של אפס פליטות – החל משלב הייצור, השינוע וכמובן במהלך חיי הרכב.
בפיג'ו אומרים כי כבר השנה כל הדגמים המצויידים במנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר יקבלו תיבת הילוכים חדשה, דו-מצמדית עם 6 הילוכים במקום אוטומטית עם 8, שבתוכה ישולב מנוע חשמלי בהספק של 28 כ"ס שיהיה חלק ממערכת מיקרו היברידית 48V. מערכת זו תאפשר בנהיגה משולבת חיסכון של כ-15% בצריכת הדלק, ובנהיגה עירונית בלבד ניתן יהיה לנסוע בכוח החשמל ב-50% מהזמן. בנוסף, אל הדגמים החשמליים הקיימים, הסופר-מיני 208 ודגם הפנאי 2008 לצד הדגמים המסחריים, תצטרף השנה 308 חשמלית שכבר הוצגה, ועד ל-2025 תיחשף גם גרסה חשמלית של 408 הגדולה ממנה.
אך ההכרזה המעניינת ביותר היא על הדור הבא של דגם הפנאי הקומפקטי 3008, שייחשף במחצית השניה של השנה הנוכחית. עוד לא ברור אם תהיינה גם גרסאות בעלות מנועי בנזין ודיזל, אך הגרסה החשמלית תתבסס על פלטפורמה ייעודית בשם STLA מדיום ולא תחלוק את הבסיס של גרסאות הבעירה הפנימית ככל שיהיו. ה-3008 החשמלי יוצע בשלוש גרסאות הנעה כולל אחת עם צמד מנועים והנעה כפולה, יציע טווח של עד 700 ק"מ, וזמן קצר אחריו יוצג גם ה-5008 שארוך ממנו ומציע שבעה מקומות ישיבה בדור חדש וחשמלי.

לצד יחידות ההנעה הנקיות, בפיג'ו אומרים כי הדרך לשמירה על הסביבה מגיע גם דרך מיחזור ושימוש בחומרים שאינם מזיקים לסביבה. כך למשל החל משנת 2026 פיג'ו תכניס לשימוש בדגמים החדשים את סביבת הנהג מהדור החדש של i-cockpit, וזו תציע לצד עיצוב שונה ומערכת היגוי אלחוטית גם מערכות מולטימדיה חדשות עם תמיכה בעדכוני OTA, תא נוסעים העושה שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים ועוד.
בפיג'ו צופים כי אורך החיים של רכב חשמלי יהיה 25 שנה, לעומת הממוצע של 15 שנה לרכבים כיום, ועל כן אומרת כי השימוש בחומרים ממוחזרים וקלי משקל, לצד היכולת להעניק לרכב חידושים ועדכונים באמצעות OTA, תסייע לשמירה על הסביבה. בפיג'ו אומרים כי יאפשרו לחדש ולהחליף את ריפוד המושבים במהלך השנים, וכך רוכשים שיקנו רכב משומש יוכלו להנות מהתחושה של רכב חדש מבלי לחייב ייצור מאפס של אחד כזה ולחסוך בחומרי גלם.