יצרנית האקזוטיקה הבריטית אסטון מרטין מציגה את המהדורה המחודשת של ואנטג', מכונית הספורט המושחזת שהוצגה בסוף 2017. באופן רשמי מדובר במתיחת פנים לדור הקיים, אך עם הזמן שחלף מאז הצגתו והשינויים המשמעותיים שנעשו בו, יהיו שיחשיבו את הדגם המחודש כדור נפרד. מחברת אוטו-ארט, יבואנית המותג הנחשק לישראל, נמסר כי הדגם החדש יגיע לארץ בסוף הרבעון השני של השנה.
לחזית הרכב עיצוב חדש לחלוטין עם דמיון רב ל-DB12 החדשה והמרהיבה, הכוללת יחידות תאורה חדשות עם תאורת מטריקס-לד, שבכה גדולה יותר ופגוש שונה. בפרופיל ומאחור השינויים עדינים יותר וקל לזהות את הדגם היוצא, אך עדיין קיימים: פתחי האוורור מאחורי הגלגלים הקדמיים, פגוש אחורי שונה המדגיש את יציאות האגזוז בצדדיו והדיפיוזר הגדול במרכזו, עיצוב חדש לחישוקי ה-21" וצבעי מרכב נוספים.
בדומה לחזית, גם תא הנוסעים חדש לחלוטין ונלקח בדיוק כמעט מוחלט מה-DB12 – הן בתחום העיצוב ובעיקר בתחום האבזור והנוחות שהיה עקב אכילס בדגם היוצא. כמו האחות היוקרתית הוא כולל לוח מחוונים דיגיטלי 12.3", מערכת מולטימדיה עם מסך 10.25" עם מערכת הפעלה חדשה מפיתוח עצמי וקישוריות מלאה. עם זאת, לואנטג' ייעוד ספורטיבי יותר וניתן לזהות זאת במושבים הספורטיביים והתומכים ובגימורי הקרבון בדשבורד.
לא פחות חשוב, ואולי אף יותר, אלו השינויים הטכניים שעברה הואנטג'. מתחת למכסה המנוע הארוך כבר לא תוצע גרסת ה-V12 עם נפח של 5.2 ליטרים, אך גרסת ה-V8 הקיימת עברה שורה ארוכה של שיפורים שהביאו לביצועים כמעט זהים. נזכיר כי מדובר במנוע 4 ליטר טווין-טורבו שמקורו בסדנת AMG של מרצדס, ובכיול ייחודי של אסטון מרטין הוא מפיק 665 כ"ס (+155 ביחס לדגם היוצא) ו-81.5 קג"מ. תיבת ההילוכים האוטומטית של ZF מציעה שמונה הילוכים ועברה גם היא כיול חדש, וההנעה אחורית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה. נתוני הביצועים: זינוק 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות ועד ל-325 קמ"ש. בדגם היוצא לגרסת ה-V12 היו נתונים כאלו, בעוד גרסת ה-V8 הסתפקה ב-4 שניות ו-314 קמ"ש "בלבד".
כדי לחדד את הבידול מ-DB12, שנועדה להיות מהירה-אך-נוחה בעוד הואנטג' ספורטיבית ומחודדת יותר ומתחרה בפרארי F8 ומקלארן 750S, אסטון מרטין הוסיפה נקודות חיזוק לשלדה ותכננה מחדש את חיבור המתלים האדפטיביים שגם כוילו מחדש. הודות לכך, הבריטים אומרים כי ניתן היה להסיר את הגומי בחיבורי מערכת ההיגוי לשלדה, וכך לשפר את תגובתיות הרכב והמשוב לנהג. מאחורי חישוקים קלי משקל יש מערכת בלימה משופרת עם אפשרות לשדרג לקרמית, ולסיום גם בקרת היציבות עברה שיפורים המאפשרים לנהוג באופן הספורטיבי והקיצוני ביותר מבלי לוותר על מעטפת ההגנה – או לכבות אותה לחלוטין.