כמעט חצי שנה אחרי שהחלה את התהליך עם הגרסאות הרגילות, אאודי משלימה את חידוש המשפחתית A3 עם הצגת גרסת הספורט הקיצונית RS3. בדומה לדגם הרגיל גם כאן עדכונים לעיצוב החיצוני והפנימי, ועל כך מוסיפה ה-RS3 שיפורים ליכולת הדינמית – אך ללא תוספת כוח. ה-RS3 המחודשת צפויה להגיע לארץ במהלך הרבעון הראשון של 2025.
חזית הרכב אגרסיבית יותר הודות לשבכה מוגדלת עם מסגרת שחורה בולטת, ופגוש עם פתחי אוורור מוגדלים שגם הוא מושחר ברובו. אל אלו נוספים חתימת תאורה חדשה מלפנים ומאחור, פגוש אחורי עם דיפיוזר בולט יותר ועיצוב חדש לחישוקי הגלגלים.
בסביבת הנהג השינויים דומים לדגם הרגיל עם פתחי מיזוג בעיצוב שונה, בורר הילוכים אלקטרוני חדש ותאורת אווירה נרחבת יותר. כדי להוסיף את האווירה הספורטיבית הנדרשת יש גם דיפוני אלקנטרה וקרבון, גלגל הגה בעיצוב חדש עם מתגי קיצור דרך למצבי הנהיגה, שילוב צבע אדום בתפרים ובדשבורד, וכאופציה ניתן להוסיף מושבי באקט עם מסגרת קרבון.
מנוע החמישה צילינדרים הייחודי נותר ללא שינוי, עם נפח של 2.5 ליטרים ותפוקה של 400 כ"ס ו-51 קג"מ. עם זאת, מערכת הפליטה חדשה ומספקת צליל שונה. תיבת ההילוכים נותרה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, ההנעה כפולה "קוואטרו" עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה המאפשר שליטה על המומנט המועבר לכל אחד מהגלגלים האחוריים. כל אלו מספקים כבעבר תאוצה של 3.8 שניות מעמידה למאה קמ"ש, וההגבלה האלקטרונית של המהירות המרבית עלתה מ-250 ל-290 קמ"ש.
למרות שה-RS3 לא חזקה יותר, באאודי מבטיחים כי היא תהיה מהירה יותר. זאת הודות לכיול מחדש שנעשה לכל מערכות הבקרה האלקטרוניות, ואלו מגיבות בצורה מהירה ומדויקת מבעבר ומונעות באופן יעיל יותר אבדן אחיזה ותת היגוי. מצב "דריפט" מקבל כעת מידע ופועל בהתאם לא רק מדוושת הגז, אלא גם מזווית הפניית ההגה. שדרוגים אלו הקנו ל-RS3 את השיא בהקפת מסלול הנורבורגרינג בקטגוריית רכב ביצועים קומפקטי: 7:33.1 דקות.