כשלוש שנים וחצי לאחר שהושק לראשונה, ב.מ.וו מחדשת את רכב הפנאי החשמלי הגדול iX. הרכב מתחרה באאודי Q8 אי-טרון ובמרצדס EQE SUV, ובמסגרת החידוש קיבל שינויים לעיצוב החיצוני ושיפור לאיכות תא הנוסעים. אך חשוב מכך, גם יחידות הנעה חדשות לחלוטין, חזקות יותר ועם טווח נסיעה מוגדל. עדכון: מהיבואנית נמסר כי ה-iX המחודש יגיע אלינו רק בתחילת השנה הבאה.
השינויים בעיצוב עדינים יחסית, וכוללים פנסי חזית חדשים, חתימת תאורה שונה בהם וגם מאחור, פגושים חדשים, וכרגיל – חישוקי גלגלים וצבעי מרכב חדשים. תא הנוסעים שומר על עיצובו ללא שינוי, אך מציע מושבים חדשים ונוחים מבעבר, לצד אפשרויות חדשות לצבעי וחומרי הדיפונים. בנוסף, בחבילת העיצוב הספורטיבית M-ספורט יש גלגל הגה בעיצוב חדש ומושבים קדמיים ספורטיביים שונים.
כאמור, החלק המשמעותי יותר נמצא מתחת למכסה המנוע. לדברי ב.מ.וו, בכל הגרסאות יש מנועים חזקים יותר, סוללות חדשות עם צפיפות אנרגיה משופרת, וגם משאבת חום וממיר מתח חדשים המשפרים את היעילות האנרגטית. עם זאת, תחום הטעינה נותר ללא שינוי, עם תמיכה בטעינת AC בקצב של 11 קו"ט כסטנדרט או 22 קו"ט בתוספת תשלום. בעמדה מהירה גרסת הבסיס מציעה כבעבר הספק מרבי של 175 קו"ט, ובשתי הגרסאות הבכירות יותר עד 195 קו"ט.
גרסת הבסיס משנה את שמה מ-xDrive 40 ל-xDrive 45, ומציעה צמד מנועים בהספק משולב העומד על 408 כ"ס ו-71.3 קג"מ. לצידם יש סוללה בנפח 94.8 קוט"ש, וכל אלו מספקים זינוק של 5.1 שניות, מהירות מרבית שמגיעה ל-200 קמ"ש וטווח שמגיע עד ל-602 ק"מ בהתאם לרמת הגימור. לשם השוואה, לגרסה היוצאת היו 326 כ"ס ו-64.2 קג"מ, סוללת 71 קוט"ש, תאוצה של 6.1 שניות וטווח של עד 425 ק"מ.
גרסת הביניים נקראת כעת xDrive 60, במקום xDrive 50, וכאן יש שני מנועים המפיקים יחד 544 כ"ס (לעומת 523 בדגם היוצא) ו-78 קג"מ (ללא שינוי). קיבולת הסוללה גדלה מ-105.2 ל-109.1 קוט"ש, ונתוני הביצועים עומדים על זינוק תוך 4.6 שניות לצד טווח שמגיע עד ל-701 קילומטרים (630 בדגם הקודם).
הגרסה הבכירה והספורטיבית מחליפה את שמה מ-M60 ל-M70, הודות להספק שצמח מ-619 ל-659 כ"ס (במצב בוסט). לעומת זאת, המומנט ירד מ-112 קג"מ ל-103.5 קג"מ שעדיין מספקים כל צורך. אלו מספקים תאוצה של 3.8 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש, שנותרו ללא שינוי מהדגם הקודם. סוללת 108.9 קוט"ש מספקת טווח של 600 ק"מ, לעומת הדגם הקודם שבו 105.2 קוט"ש סיפקו 566 קילומטרים של נסיעה בין טעינות.