BYD, המותג הסיני שכבש בסערה את השוק הישראלי עם דגם הפנאי החשמלי אטו3, מציג מכונית מיני חדשה וחשמלית, שבשלב זה מיועדת לשוק הסיני בלבד אך יתכן כי בהמשך תגיע גם לאירופה ולארץ.
המכונית, שנקראת סיגל (Seagull, שחף), מבוססת על פלטפורמת E3.0 הייעודית לדגמים חשמליים, ומציעה אורך של 378 ס"מ, רוחבה 171.5 ס"מ, גובהה 154 ס"מ ובסיס הגלגלים משתרע על פני 250 ס"מ. היא דומה בגודלה לרכבי מיני בעלי מנועי בעירה פנימית כגון קיה פיקנטו או כאלו חשמליים כדוגמת ליפ-מוטור T03, למעט נתון האורך שגדול יותר.
הסיגל מוצעת עם מנוע אחד, המניע את הגלגלים הקדמיים ומפיק 74 כ"ס ו-13.5 קג"מ. לגרסת הבסיס סוללת נתרן-יון בעלת קיבולת של 30 קוט"ש וזו מספקת טווח של 305 ק"מ, ולגרסה הבכירה סוללת LFP בקיבולת של 38.8 קוט"ש, וכאן טווח הנסיעה עומד על 405 ק"מ. יש לציין כי בשני המקרים מדובר בתקן CLTC הסיני שנחשב למקל מאוד.
את שתי הסוללות ניתן להטעין בעמדה ביתית בחיבור חד פאזי ובקצב של 6.6 קו"ט, ובעמדת DC מהירה הבסיסית תומכת בקצב של עד 30 קו"ט בזמן שהבכירה מגיעה ל-40 קו"ט. נציין כי סוללות נתרן-יון זולות יותר מסוללות LFP או ליתיום-יון מכיוון שאינן כוללות מינרלים יקרים כגון ליתיום וקובלט, ואף נחשבות לבטוחות יותר ופחות רגישות לטמפרטורות קיצוניות. מנגד, הן מציעות צפיפות אנרגיה נמוכה יותר, ומוגבלות ביכולת להיטען במהירות. כיוון שכך, הן מיועדות לרכבים עירוניים שאינם זקוקים לטעינה מהירה בעת נסיעות ארוכות במיוחד.
תא הנוסעים מציע את שפת העיצוב המוכרת משאר דגמי BYD ושואבת השראה מאלמנטים ימיים, וכולל מערכת מולטימדיה עם מסך 12.8" מסתובב, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 5", בקרת אקלים, מערכות בטיחות אקטיביות ועוד.