BYD מציגה דגם חדש שיגיע בקרוב לשוק האירופאי, שם יכונה סיל U. למרות השם, הוא לא חולק מכלולים עם הסדאן סיל (Seal, כלב ים) המבוססת על פלטפורמה ייעודית ומודרנית, אלא על פלטפורמה משותפת לדגמי בנזין, שכן בסין הרכב נקרא סונג פלוס ונמכר במקביל לגרסת פלאג-אין כבר קרוב לשנתיים.
לסיל U אורך של 478.5 ס"מ, רוחב של 189 ס"מ וגובה של 166.8 ס"מ. בסיס הגלגלים באורך של 276.5 ס"מ, ונפח תא המטען 570 ליטר. עם מידות אלו הוא גדול משמעותית מאטו3 הפופולארי, ומתחרה בדגמים כדוגמת סקודה אניאק ויונדאי איוניק 5. כאמור, הדגם הוצג ב-2021 על פלטפורמה משותפת ומוצע בסין גם בגרסת פלאג-אין, אך עבר לאחרונה מתיחת פנים מקיפה וכולל עיצוב נקי ועדכני.
סיל U ישווק בגרסת הנעה אחת, עם מנוע קדמי שמפיק 218 כ"ס, ובשתי גרסאות סוללה. לזו הבסיסית סוללה בקיבולת של 71.8 קוט"ש, טווח רשמי של 420 ק"מ לפי תקן WLTP האירופאי ותאוצה של 9.3 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, ולגרסה הבכירה סוללת 87 קוט"ש, טווח משופר של 500 ק"מ אך תאוצה איטית במעט של 9.6 שניות בשל תוספת המשקל. לשתי הגרסאות מהירות מרבית של 175 קמ"ש וטעינת AC בקצב של 11 קו"ט, וטעינת DC מהירה אפשרית בהספק של 115 קו"ט בגרסת הבסיס ו-140 קו"ט בבכירה. שני הדגמים תומכים ב-V2L להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים.
לתא הנוסעים עיצוב מהדור הקודם של דגמי BYD, בדומה להאן וטאנג הנמכרים בארץ, אך רשימת האבזור מרשימה עם לוח מחוונים דיגיטלי 12.3", מסך מולטימדיה מסתובב בגודל 15.6", שני משטחי טעינה אלחוטית, תאורת אווירה, תצוגה עילית ואת כל מערכות הבטיחות המקובלות.
לאירופה יגיע הסיל U בעוד מספר חודשים, ואלינו הוא צפוי להגיע מעט לאחר מכן – בסוף השנה הנוכחית או בתחילת זו הבאה. עוד לפני כן, בעוד מספר שבועות בלבד, תשיק BYD בארץ את דולפין, משפחתית האצ'בק שתתחרה ב-MG 4 ואורה פאנקי קאט, ואת סיל, סדאן קטנה יותר מהאן שתתמקם מול טסלה מודל 3 ויונדאי איוניק 6.