כמעט ארבע שנים אחרי שנחשף, קאדילק מוסיפה גרסת V ספורטיבית להיצע של רכב הפנאי החשמלי הראשון שלה – ליריק. לגרסה החדשה תוספת כוח, כיול מחודד למערכות השונות ועיצוב מובחן. הליריק צפוי להגיע לארץ בהמשך השנה, אך ככל הנראה גרסת V החדשה תיעדר מההיצע המקומי.
יחידת ההנעה של ליריק V כוללת שני מנועים מחוזקים, היוצרים הנעה כפולה בהספק של 615 כ"ס ו-89.7 קג"מ. הסוללה נותרה ללא שינוי עם קיבולת של 100 קוט"ש (נטו), ונתוני הביצועים עומדים על זינוק 0-100 קמ"ש תוך 3.3 שניות וטווח של 459 ק"מ בתקן האמריקאי המחמיר EPA; המהירות המרבית לא פורסמה בשלב זה. לשם השוואה, לגרסאות הרגילות של הדגם, יש הנעה אחורית עם 340 כ"ס ו-5.7 שניות, או הנעה כפולה עם 500 כ"ס המאיצה תוך 4.6 שניות.
לצד תוספת הכוח, גרסת V של הליריק קיבלה גם מתלים אדפטיביים בכיול ספורטיבי עם הנמכת מרכב, מערכת היגוי מהירה יותר ומערכת בלימה משופרת מתוצרת ברמבו. כמו כן, מערכות הבקרה האלקטרוניות קיבלו כיול שונה, ובקאדילק מציינים כי לרשות הנהג יש אפשרויות רבות להתאמה אישית של כלל ההגדרות.
בסעיף העיצוב, הגרסה הספורטיבית קיבלה בחלק החיצוני חישוקי 22" ייחודיים, פגושים ספורטיביים יותר וחצאיות צד בצבע הרכב. בתוך הרכב יש ריפוד עור שחור עם תפרים אדומים, מושבים קדמיים ספורטיביים וגלגל הגה שונה עם לחצן קיצור דרך למצב V הקיצוני ביותר. אלו מצטרפים אל רשימת האבזור הארוכה של הליריק, הכוללת מסך קמור בגודל 33" המחולק לשלושה אזורי תצוגה, תצוגה עילית עם מציאות רבודה, מערכת שמע מבית AKG עם 19 רמקולים, מושבים עם חימום, אוורור ועיסוי, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 ועוד ועוד.