סדנת השיפורים הנודעת מארה"ב, שלבי, מציגה את גרסת GT350 הקיצונית למכונית הספורט פורד מוסטנג – שהדור השביעי שלה נחשף לפני כשנתיים וחצי ולראשונה אף הגיע לישראל ביבוא רשמי. בין הסדנה שנוסדה על ידי קרול שלבי לבין פורד יש שיתוף פעולה ארוך שנים, ולמעשה המוסטנג GT350 הוצגה לראשונה לפני כ-60 שנה על ידי שלבי. במהלך השנים הייצור עבר לידי פורד עצמה, והתבצע במפעלים ובמספרים גדולים יותר. כעת כאמור שלבי חוזרת לייצור בסדרות קטנות יותר, שנובע גם מתג המחיר הגבוה: החל מ-110 אלף דולר – כמעט כפול מהגרסה היקרה ביותר עד כה של המוסטנג.
בגרסת GT350 יש מנוע V8 בנפח 5 ליטרים בדומה לגרסאות הבכירות ה"רגילות" של המוסטנג, אך מגדש טורבו חדש ותוכנת ניהול שונה הביאו להספק מסעיר של 810 כ"ס – תוספת של 330 כ"ס (!) ביחס למוסטנג הרגילה, ותוספת של 50 כ"ס ביחס לגרסת GT500 הקיצונית אף יותר שהיתה בדור הקודם. הלקוחות יוכלו לבחור בין תיבה אוטומטית עם 10 הילוכים או ידנית עם שישה, ההנעה בכל מקרה תהיה אחורית, ונתוני המומנט והביצועים לא פורסמו.
בשלבי מציינים כי לצד תוספת הכוח, ה-GT350 קיבלה גם מתלים נוקשים יותר עם הנמכת מרכב של 2.5 ס"מ, מוטות מייצבים אקטיביים ומערכת בלימה משופרת. גרסת GT350R המיועדת למסלול יש מנוע חזק אף יותר עם 830 כ"ס, מתלים עם אפשרות לכיוון ידני, מערכת בלימה קיצונית אף יותר ושלל עזרים אווירודינמיים. בנוסף, בגרסה זו נעדרים המושבים האחוריים, ובמקומם יש כלוב התהפכות ומושבי באקט של ספארקו.
הבדלי העיצוב כוללים שבכה קדמית גדולה יותר, פגוש קדמי שונה, פתח אוורור על מכסה המנוע וכנף אחורית גדולה – וכל אלו גם משפרים את זרימת האוויר לקירור המכלולים ולשיפור כוח ההצמדה. את החלק החיצוני משלימים חישוקי 20" מחושלים עם צמיגי ספורט, ובתוך תא הנוסעים יש מושבים עם ריפוד עור בגימור קשקשי נחש. על הדשבורד מול הנוסע הקדמי וסביב הרכב יש את סמל נחש הקוברה של סדנת שלבי, ובגרסה הידנית לידית ההילוכים יש "ראש" עגול בצבע לבן – כמו ב-GT350 המקורית. לסיום, הצביעה המיתולוגית של הדגם, מרכב לבן עם שני פסים כחולים לכל אורכו, תהיה זמינה גם בדור הנוכחי.