שברולט מציגה את מתיחת הפנים לצמד דגמי הפנאי שאינם נמכרים בארץ, טאהו הענק וסברבן הענק-עוד-יותר. שני הדגמים מבוססים על שלדת הסולם של הטנדר סילברדו, ומציעים כמקובל בקטגוריה מרווח עצום, אבזור נדיב ויכולות שטח גבוהות. במסגרת העדכון קיבלו שני הדגמים שינויים קלים לעיצוב החיצוני, תא נוסעים חדש לחלוטין ומנוע דיזל חדש – שימכר לצד מנועי הבנזין המוכרים.
בחלק החיצוני זכו הדגמים ליחידות תאורה שונות מלפנים ומאחור, עיצוב חדש לדלת תא המטען וחישוקי גלגלים חדשים – בגודל של עד 24 אינץ' מופרכים. בתא הנוסעים עיצוב חדש לחלוטין לדשבורד, ובחלקו העליון לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 11" ומערכת מולטימדיה עם מסך 17.7" הכוללת מערכת הפעלה אנדרואיד אוטומוטיב מבית גוגל עם אפליקציה לשליטה מרחוק ושירותי רשת מלאים. כבעבר, לטאהו תג מחיר נמוך יותר הבא לידי ביטוי בחומרי הדיפונים ואיכות ההרכבה, וסברבן ממוצב כיוקרתי יותר עם דיפוני עור ועץ, הקפדה על איכות הגימור ורשימת אבזור מוארכת – כולל מערכת הנהיגה האוטונומית "סופר קרוז" לכבישים מהירים.
בשברולט אומרים כי לשני הדגמים נוחות נסיעה משופרת, הודות לתכנון חדש למתלה האחורי, וכאופציה יגיעו הרכבים עם מתלי אוויר אדפטיביים. טאהו וסברבן ימשיכו להימכר עם מנועי בנזין V8 בנפח 5.2 ליטר עם 355 כ"ס או 6.2 ליטר עם 420 כ"ס, ולצידם יצטרף מנוע דיזל V6 בנפח 3 ליטרים שמפיק 305 כ"ס ו-68.2 קג"מ.