הונדה מציגה בארה"ב את מתיחת הפנים לסיוויק המשפחתית, כשלוש שנים לאחר שהוצג הדור ה-11 הנוכחי. בשלב זה עדיין לא ידוע מתי יגיע הדגם המחודש לישראל, אך כן מה הוא כולל: שינויים קלים לעיצוב החיצוני, מערכת מולטימדיה מתקדמת ומנוע היברידי חזק מבעבר.
חזית הרכב קיבלה עיצוב שונה לשבכה והפגוש, בחלקו האחורי יש יחידות תאורה כהות יותר ביחס לדגם היוצא ובפרופיל חישוקי 18" בעיצוב חדש. את סעיף העיצוב החיצוני משלימים ארבעה צבעי מרכב חדשים. עיצוב סביבת הנהג לא השתנה, אך מערכת המולטימדיה (עם מסך 9") מציעה מערכת הפעלה חדשה – אנדרואיד אוטומוטיב מבית גוגל הכוללת קישוריות מלאה, חנות אפליקציות ייעודית וחיבור אלחוטי לממשקי השיקוף של אנדרואיד ואפל.
בתחום ההנעה, גרסאות הבסיס ימשיכו להציע מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2 ליטרים המפיק 160 כ"ס ומשודך לתיבה רציפה. הגרסאות הבכירות יותר ייפרדו ממנוע ה-1.5 טורבו בנזין 182 כ"ס, ובמקומו תשרת הגרסה ההיברידית שהיתה זמינה עד כה רק במרכב האצ'בק אך מעתה תימכר גם בגרסת הסדאן. נזכיר כי מדובר בהנעה ייחודית להונדה הכוללת מנוע חשמלי שהוא זה המחובר לגלגלים ברוב הזמן, בעוד מנוע הבנזין משמש כגנרטור ומתחבר להנעה רק בשיוט בכביש מהיר – שם מנוע הבנזין יעיל יותר בזמן שמנועים חשמליים צורכים אנרגיה רבה.
מנוע הבנזין בגרסה זו נותר ללא שינוי עם נפח של 2 ליטרים ו-142 כ"ס, אך המנוע החשמלי חזק יותר ב-20 כ"ס ומפיק כעת 203 כ"ס ו-32.1 קג"מ. נתוני הביצועים טרם פורסמו, אך בהונדה מציינים כי מערכת הבלימה הרגנרטיבית מציעה כעת 4 רמות הניתנות לשינוי באמצעות פקדים מאחורי ההגה – ובכך משפרת את צריכת הדלק.