יונדאי מציגה דגם קונספט חדש בשם Initium, המצוייד בהנעת תא דלק מימני. לדברי החברה, הדגם מציג את הדור הבא של יחידת הנעה זו, לצד שפת העיצוב המעודכנת – שתגיע לכל היצע הדגמים ולא רק לאלו המימניים.
לדברי יונדאי, משמעות המילה אינטיום בלטינית היא "התחלה" או "ראשון", והכוונה היא לכך שיונדאי מובילה את פיתוח הנעת המימן – במשך 27 שנים. עם זאת, בכל אותם שנים יונדאי הציגה מספר דגמי אב טיפוס, אך רק ב-2018 הציגה דגם סדרתי בשם נקסו. גרסת הייצור של אינטיום תוצג במחצית הראשונה של 2025, ותחליף את הנקסו.
ביונדאי אומרים כי לא מדובר רק בדור חדש למכונית, אלא גם ובעיקר בדור חדש ליחידת ההנעה. לזו תפוקה גבוהה יותר, סוללה מוגדלת וטווח של 650 ק"מ בין תדלוקים. בנוסף, תהיה תמיכה ב-V2L להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים. ביונדאי מתייחסים לשתי נקודות תורפה בולטות של הנעת המימן – עלות הרכישה ופריסת תחנות התדלוק המועטת. בחברה מבטיחים כי הדור החדש של יחידת ההנעה מוזיל את עלויות הייצור, ולכן גם העלות ללקוחות תוכל להיות נמוכה יותר. לגבי תחנות התדלוק, במדינת הבית קוריאה יונדאי תשתף פעולה עם חטיבות אחרות בקונצרן הענק על מנת לשפר את הפריסה, ובשאר השווקים (המועטים) תציע במסך המולטימדיה מערכת תכנון מסלול עם מידע על מיקומי וזמינות תחנות התדלוק, עלויות התדלוק ועוד.
לסיום, דגם הקונספט מציג את שפת העיצוב החדשה של המותג – "אמנות הפלדה" – שתגיע בהדרגה לכל מגוון הדגמים. מהתמונות נראה כי מדובר בעדכונים קלים לעיצוב הפיקסלים של הדגמים החשמליים, ונצטרך להמתין לגרסת הייצור כדי להבין האם השינויים אכן כה מהותיים.