כשמונה חודשים לאחר שנחשף הדור החדש, פורשה מרחיבה את היצע גרסאות ההנעה של מכונית הפאר הספורטיבית פנמארה. נזכיר כי בשלב ההשקה הוצג הדגם עם שלוש גרסאות הנעה, ובתחילת השנה הצטרפו שתי גרסאות פלאג-אין נוספות. כעת מגיעות צמד גרסאות הקצה של הדגם, כל אחת בדרכה. בעוד גרסת טורבו S הייבריד מציעה הנעת פלאג-אין כבדה ואת ההספק הגבוה ביותר, GTS קלת משקל ונועדה להיות הפנמארה המהנה ביותר לנהיגה. מיבואנית המותג נמסר כי שתי הגרסאות החדשות יגיעו לארץ ברבעון האחרון של השנה, עם תג מחיר התחלתי של 1.275 מיליון ש"ח לגרסת ה-GTS ו-1.925 מיליון שקלים עבור גרסת הטורבו S הייבריד.
פנמארה טורבו S הייבריד
לגרסה זו מנוע טווין-טורבו V8 בנפח 4 ליטרים, ולצידו מנוע חשמלי המשולב בתוך תיבת ה-8 הילוכים הדו-מצמדית. ההספק המשולב מקנה לגרסה זו את התואר הפנמארה החזקה ביותר אי פעם, בזכות 782 כ"ס ו-102 קג"מ המספקים זינוק של 2.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית שמגיעה ל-325 קמ"ש. בדומה לשאר גרסאות הפלאג-אין של הפנמארה, גם כאן סוללה בקיבולת של 25.9 קוט"ש, ובגרסה זו היא מספקת טווח חשמלי של 88 ק"מ.
לצד תוספת הכוח, גרסה זו קיבלה גם מערכת בלימה משופרת עם קאליפרים מוגדלים, צלחות קרמיות כסטנדרט וגם בלימה רגנרטיבית חזקה יותר, לצד חישוקי 21" קלי משקל ופריטי עיצוב ייחודיים באזור הפגושים ובתא הנוסעים. בנוסף, הלקוחות יוכלו לרכוש "חבילת מסלול" הכוללת צמיגים ספורטיביים יותר וקיט אווירודינמי. עם חבילה זו הפנמארה הקיפה לאחרונה את מסלול הנורבורגרינג בגרמניה, וקבעה שיא למכוניות סלון של 7:24.17 דקות; השיא הקודם היה שייך לטסלה מודל S פלייד, עם 7:30.5 דקות.
פנמארה GTS
הגרסה השניה שפורשה מציגה כעת היא ה-GTS, שתהיה המהנה ביותר לנהיגה מבין גרסאות הפנמארה. לגרסה זו מנוע בנזין זהה לטורבו S הייבריד, אך הוא לא נעזר בסיוע חשמלי כלל. ההספק המרבי מגיע ל-500 כ"ס, ובאופן מעט תמוה המומנט לא פורסם. לגרסה זו נתון תאוצה של 3.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, ומהירות מרבית שמגיעה ל-302.
בפורשה אומרים כי תוכנת הניהול של המנוע מספקת את הכוח בסל"ד גבוה, ויוצרת את התחושה והתגובה של מנוע אטמוספרי. לכך מסייעת גם מערכת פליטה משודרגת המספקת צליל ייחודי לגרסה זו. בנוסף, יש מתלי אוויר בכיול ספורטיבי עם הנמכת מרכב של ס"מ אחד, מוטות מייצבים עבים יותר ודיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני. בתחום העיצוב פריטים ספורטיביים בחוץ ובפנים, חבילת השחרה חיצונית וחישוקי 21" בעיצוב ייחודי עם שחרור מהיר – בדומה לרכבי מירוץ.