חברת טלקאר, יבואנית מותג הפנאי-שטח הקוריאני KGM (סאנגיונג לשעבר), משיקה גרסת הנעה אחורית לדגם הפנאי הבינוני רקסטון. עד כה שווק הרכב עם הנעה כפולה בלבד, כאלטרנטיבה לרכבי שטח קשוחים ויקרים יותר. הגרסה החדשה פונה לפלח שוק שונה – עבור לקוחות המחפשים רכב עם 7 מושבים ואין להם צורך ביכולות השטח. בתחום זה הרקסטון יתחרה בקיה סורנטו וסקודה קודיאק, ובטלקאר מדגישים כי יכולת הגרירה של הרכב גבוהה מהמתחרים: עד 2.7 טונות.
למעט הגלגלים המניעים, המפרט הטכני של רקסטון זהה לגרסת ההנעה הכפולה. יחידת הכוח משלבת מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטרים, עם תיבה אוטומטית בעלת שמונה הילוכים. ההספק עומד על 202 כ"ס והמומנט מגיע ל-45 קג"מ, ואלו מספקים תאוצה 0-100 קמ"ש של 11 שניות, לצד מהירות מרבית של 184 קמ"ש וצריכת דלק שעומדת על 12.3 ק"מ לליטר.
הרקסטון הנעה אחורית ישווק ברמת גימור אחת, הכוללת חישוקי 18", תאורת לד מלאה, בלם יד חשמלי עם אוטו-הולד, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לכל שורות המושבים, מערכת מולטימדיה עם מסך 12.3" וחיבור לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מפתח חכם, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3", ריפוד עור טבעוני, מנופי העברת הילוכים מההגה וחיישני חניה קדמיים ואחוריים.
אבזור הבטיחות כולל 9 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, התרעה על עייפות הנהג, אורות גבוהים אוטומטיים ומערכת למניעת שכחת ילדים.
מחיר הרקסטון הנעה אחורית נקבע על 214,990 שקלים.