דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, משיקה את דגם הפנאי הגדול CX90 שהוצג בארה"ב בתחילת השנה. בשלב זה הדגם ישווק בגרסאות עם שישה או שבעה מקומות, אך בחברה אומרים כי בקרוב יגיעו גם גרסאות בסיס עם שמונה מושבים ואבזור מקוצץ. למרות דיבורים על הפיכתה של מאזדה למותג יוקרה והבטחה לאיכות בהתאם, תג המחיר דווקא מציב את הדגם החדש מול הגרסאות הבכירות של שברולט טראוורס ויונדאי פאליסייד – ולא מול דגמי יוקרה כמו מרצדס GLE ואאודי Q7.
לארץ מגיע ה-CX90 בגרסת הנעה אחת, עם מנוע טורבו בנזין בנפח 3.3 ליטרים ובמבנה של שישה צילינדרים בטור. הוא מפיק 345 כ"ס ו-51 קג"מ, ונעזר במערכת מיקרו היברידית. התיבה האוטומטית כוללת 8 הילוכים, וההנעה כפולה. נתוני הביצועים: תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.9 שניות, מהירות מרבית של 196 קמ"ש וצריכת הדלק המוצהרת עומדת על 10.6 ק"מ לליטר. בעולם מוצעת גם גרסת פלאג-אין וזו תגיע לארץ בהמשך, אך עדיין לא ידוע מתי.
ה-CX90 ישווק בשתי רמות גימור. "אקסקלוסיב" עולה 385,000₪ וכוללת 7 מקומות ישיבה (בסידור 2-2-3), חישוקי 21", תאורת לד מלאה, מפתח חכם, גג פנורמי, מצלמות 360 מעלות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, ריפוד עור נאפה שחור, מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי, חימום ואוורור, מושב נהג עם זכרונות ותמיכה לגב התחתון, הגה עם כיוון חשמלי, חימום ומנופים להעברת הילוכים, מצלמה לזיהוי הנהג והתאמת פרופיל אישי, בקרת אקלים מפוצלת ל-3, בורר מצבי נהיגה, תאורת אווירה, שורה שניה עם וילונות בחלונות וחימום למושבים, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3", תצוגה עילית, מערכת מולטימדיה עם מסך 12.3" וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מערכת שמע מבית BOSE עם 12 רמקולים ומשטח טעינה אלחוטית. אבזור הבטיחות כולל 10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי ותמיכה בחציית צומת, תיקון סטייה מנתיב ושמירה על מרכזו, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים עם בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, אורות גבוהים אוטומטיים והתרעה על עייפות הנהג.
רמת הגימור "סיגנצ'ר" עולה 399,000₪ וכוללת שישה מושבים (2-2-2), מושבי שורה שניה עם אוורור וקונסולה מרכזית ביניהם, ריפוד עור נאפה חום, גלגל הגה בעיצוב שונה דו-גווני ופריטי עיצוב ייחודיים.