מרצדס מציגה מהדורה מיוחדת ומוגבלת למכונית הספורט AMG GT. המהדורה המיוחדת נקראת Motorsport Collectors Edition, ונוצרה כמחווה לקבוצת הפורמולה 1 של היצרן. היא מוגבלת לייצור של 200 יחידות בלבד, ותג המחיר לא פורסם באופן רשמי – אך לפי דיווחים באירופה עומד על קרוב ל-250 אלף יורו.
המהדורה המיוחדת כוללת שינויים עיצוביים בלבד, בעוד המפרט הטכני זהה לגרסת פרו שנחשפה לפני מספר חודשים. החלק החיצוני של המכונית זכה לצבע שחור עמוק בגוון Obsidian Black, ובחלקו הצדדי-אחורי נצבעו סמלי מרצדס בעבודת יד. גוון הירוק המזוהה עם קבוצת הפורמולה 1 של מרצדס נמצא סביב חלונות הצד, בפגושים ובחצאיות הצד, סביב פתחי האוורור, על חישוקי הגלגלים וגם מאחוריהם – בקאליפרים הגדולים.
תא הנוסעים כולל דסקית עם מספר הרכב הספציפי מתוך ה-200 המיוצרים, ומתבסס על הגוון השחור – בעוד הצבע ירוק-פורמולה-1 נמצא בעיקר בתפרים ובתאורת האווירה. רשימת האבזור כוללת ארבעה מושבים (2+2), ריפוד משולב עור נאפה ואלקנטרה, גימורי קרבון, הגה בעיצוב AMG עם חימום, מערכת שמע של בורמסטר, תצוגה עילית, מערכת טלמטריה מובנית, גג פנורמי ועוד. בחלקו החיצוני של הרכב יש חישוקי 21" עם צמיגי סמי-סליקס, פריטים עשויים קרבון, חבילת השחרה ותגים המציינים כי לא מדובר ב-AMG GT שגרתית.
כאמור, את המפרט הטכני תרמה גרסת פרו. נזכיר כי לזו מנוע V8 טווין-טורבו בנפח 4 ליטרים, עם תפוקה מרשימה של 612 כ"ס ו-86.6 קג"מ העוברים דרך תיבה אוטומטית עם 9 הילוכים להנעה כפולה עם שליטה על המומנט המועבר לכל אחד מהצירים, ובציר האחורי לכל אחד מהגלגלים. נתוני הביצועים לא שונים במהדורה המיוחדת, והודות לכל אלו עומדים על זינוק מעמידה ל-100 תוך 3.2 שניות, ל-200 תוך 10.9 שניות ועד ל-317 קמ"ש.
לצד המנוע הבריון, גרסת פרו ובהתאם גם המהדורה המיוחדת, כוללות כסטנדרט מערכת בלימה קרמית, עיצוב שונה לפתחי האוורור ומסיטי רוח ייחודיים – וכל אלו נועדו לשפר את קירור המנוע והבלמים ויחד עם זאת להגדיל את כוח ההצמדה.