שנה לאחר שחשפה את הדור השני, מרצדס ממשיכה להרחיב את היצע הגרסאות של מכונית הספורט AMG GT. כעת מדובר בגרסת "פרו" המיועדת למסלול, עם כיול ייחודי למערכות הרכב, הפחתת משקל ותוספת כוח קלה. עם זאת, לא מדובר בגרסה החזקה ביותר של הדגם – תואר השייך לגרסת הפלאג-אין הקיצונית. גרסת הפרו לא צפויה להגיע לישראל באופן סדיר, אך לקוחות יוכלו להזמין אותה במיוחד.
ה-AMG GT פרו מתבססת על יחידת ההנעה של גרסת 63, וכוללת מנוע בנזין טווין-טורבו V8 בנפח 4 ליטרים. עם זאת, הוא זכה למספר שיפורים שהעלו את ההספק ל-612 כ"ס ואת המומנט ל-86.6 קג"מ, לעומת 585 כ"ס ו-81.5 קג"מ בגרסת ה-63. שאר מערך ההנעה נותר ללא שינוי, עם תיבת 9 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה 4MATIC+ המאפשרת העברת עד 100% מהמומנט לכל אחד מהצירים, ובציר האחורי לכל אחד מהגלגלים.
תוספת הכוח משפרת את ביצועי הרכב, אך רק בחלק העליון של הסקאלה. הזינוק ל-100 קמ"ש נותר ללא שינוי עם 3.2 שניות, אך התאוצה 0-200 קמ"ש אורכת 10.9 שניות – חצי שניה מהר יותר מגרסת 63 הרגילה, והמהירות המרבית צמחה ב-2 קמ"ש ל-317.
כדי שיוכל לעמוד לאורך זמן בעומס רב המקובל במסלול, המנוע זכה למערכת קירור משופרת עם מצנני ביניים מוגדלים ופתחי אוורור גדולים יותר בשבכה ופגוש הקדמי. בנוסף, מערכת ההנעה הכפולה קיבלה מערך קירור אקטיבי, והעיצוב השונה בחזית יחד עם הכנף שנוספה מאחור משפרים את כוח ההצמדה.
לצד אלו, גרסת פרו קיבלה חישוקי 21" קלי משקל, ומאחוריהם מערכת בלימה קרמית כסטנדרט עם צלחות וקאליפרים מוגדלים. הלקוחות יכולים לבחור בין צמיגי כביש או ייעודיים למסלול, ולרכוש את חבילת הפחתת המשקל בתא הנוסעים, שכוללת את הסרת המושבים האחוריים והחלפת הקדמיים במושבי באקט דקיקים עם מסגרת קרבון.