MG חושפת את הדור השני של דגם הפנאי הקומפקטי HS, המתחרה בטויוטה ראב4, קיה ספורטאז' ואחרים. הסינים אמנם ידועים בתדירות הגבוהה בה הם מוציאים דגמים חדשים ומחודשים, אך כעת נראה שהם שוברים שיאים; לפני כעשרה חודשים בלבד הוצגה מתיחת הפנים לדור היוצא.
ה-HS החדש מתבסס על דגם ה-RX5 של Roewe, מותג נוסף השייך לתאגיד סאיק. הוא גדול מהדור היוצא עם אורך של 465.5 ס"מ, רוחבו 189 ס"מ, גובה הרכב 166.4 ס"מ, בסיס הגלגלים באורך של 276.5 ס"מ ונפח תא המטען 507 ליטרים – לעומת 463 בדור הקודם.
כבעבר הדגם יימכר בגרסאות בנזין או פלאג אין, ובשני המקרים יחידות ההנעה עברו שיפורים משמעותיים. לגרסת הבנזין מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטר המפיק כעת 169 כ"ס ו-28 קג"מ, והוא משודך לתיבה ידנית עם 6 הילוכים או דו-מצמדית עם 7. ההנעה קדמית, הזינוק מ-0 ל-100 קמ"ש אורך 9.4 או 9.6 שניות בהתאמה, המהירות המרבית מגיעה ל-190-195 קמ"ש וצריכת הדלק המוצהרת נעה בין 13.1 ל-13.5 ק"מ לליטר.
לצד זאת תימכר גם גרסת פלאג-אין, שהיא היחידה איתה הגיע הדגם לישראל. גרסה זו מתבססת כבעבר על מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר, אך כעת הוא מפיק 142 כ"ס – 20 פחות מהדגם היוצא. מצד שני המנוע החשמלי חזק יותר – 209 כ"ס לעומת 122, וההספק המשולב עדיין לא פורסם אך ב-MG אומרים כי הוא גבוה מבעבר. נתון התאוצה למאה קמ"ש עומד על 6.8 שניות, קיזוז של עשירית השניה ביחס לדגם הקודם.
לגרסת הפלאג-אין סוללה בקיבולת של 24.7 קוט"ש, המספקת טווח נסיעה חשמלי של 121 קילומטרים. לשם השוואה, ל-HS היוצא היתה סוללה בנפח של 16.6 קוט"ש והטווח החשמלי עמד על 52 ק"מ בלבד. ב-MG אומרים כי הודות למנוע החשמלי החזק יותר והסוללה המוגדלת, חוויית הנסיעה החשמלית בדגם תהיה נוחה ומשמעותית יותר ביחס לדור היוצא. עוד הם אומרים, כי בניגוד לדור הקודם, כעת בזמן שהסוללה מגיעה אל סופה ההנעה תהיה היברידית ולא על הבנזין לבדו.
למעט השבכה והפגוש הקדמיים שקיבלו את שפת העיצוב העדכנית של MG לרכבי בנזין, שאר העיצוב החיצוני נלקח במלואו מ-Roewe RX5 עליו הוא מבוסס. תמונות של תא הנוסעים טרם פורסמו, אך ב-MG מציינים כי הוא יכלול מסגרת קמורה עבור שני מסכי 12.3" המשרתים את לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, ולזו האחרונה גם ממשק משתמש חדש וקישוריות מלאה. בנוסף, יהיו ריפוד דמוי עור, מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי וחימום, משטח טעינה אלחוטית לנייד, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור ואת כל מערכות הבטיחות המקובלות. לסיום, ב-MG אומרים כי איכות החומרים וההרכבה יהיו גבוהות יותר ביחס לדגם היוצא.