פורד חושפת באירופה את קפרי (Capri), דגם פנאי-קופה חשמלי שמקביל לאקספלורר EV שנחשף לפני כשנה וחצי. בדומה לאקספלורר, גם קפרי מתבסס על מכלולים של קונצרן פולקסווגן כחלק משיתוף הפעולה בין החברות. מדלק מוטורס יבואנית פורד נמסר, כי שני הדגמים החשמליים יגיעו לארץ ברבעון הראשון של 2025.
מקור השם קפרי הוא במכונית קופה קטנה שמכרה בין השנים 1968-1986 שלושה דורות וכ-1.9 מיליון יחידות, וזכתה לאהדה בזכות שילוב של עיצוב ספורטיבי ותג מחיר נגיש. לעומתה, הקפרי החדש הוא דגם פנאי גדול, כבד, וככל הנראה גם יהיה יקר יחסית. הוא מתבסס על פלטפורמת MEB החשמלית של קונצרן פולקסווגן, ומציע מידות של 463.4 ס"מ, רוחב של 187.2 ס"מ, גובהו 162.6 ס"מ ובסיס הגלגלים באורך של 276.7 ס"מ. עם מידות אלו הוא דומה מאוד לסקודה אניאק קופה ופולקסווגן ID.5, וארוך ב-17 ס"מ מאקספלורר החשמלי שמקביל לסקודה אניאק ופולקסווגן ID.4. תוספת האורך גם הגדילה את תא המטען, שמציע 567 ליטרים לעומת 450 באקספלורר.
יחידות ההנעה, באופן לא מפתיע, נלקחו גם הן מפולקסווגן, ויש שתיים כאלו. לגרסת הבסיס הנעה אחורית עם 286 כ"ס ו-55.5 קג"מ, המספקים תאוצה של 6.4 שניות ומהירות מרבית שמגיעה ל-180 קמ"ש. לגרסה הבכירה נוסף מנוע קדמי, היוצר הנעה כפולה בהספק משולב של 340 כ"ס ו-67.9 קג"מ. בהתאם לכך הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 5.3 שניות, אך המהירות המרבית ללא שינוי.
לגרסת ההנעה האחורית סוללה בקיבולת של 77 קוט"ש (נטו) המספקת טווח של עד 627 ק"מ. הגרסה הבכירה מצוידת בסוללה מעט גדולה יותר, עם נפח של 79 קוט"ש וטווח שמגיע ל-592 ק"מ. לשתי הסוללות טעינת AC בקצב של 11 קו"ט, בעוד טעינת DC מהירה אפשרית בהספק של 135 קו"ט בגרסת הבסיס ו-185 קו"ט בבכירה.
בניגוד לעיצוב החיצוני ששונה לחלוטין בין שני הדגמים, תא הנוסעים של קפרי זהה לאקספלורר. גם רשימת האבזור דומה וארוכה, וכוללת לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 5", מערכת מולטימדיה עם מסך 14.6" וקישוריות מלאה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, שקעי טעינה לכל הנוסעים, מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי, חימום להם ולהגה, מפתח חכם, מערכת שמע מבית B&O עם 10 רמקולים, תאורת אווירה, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, מושב נהג עם עיסוי, גג פנורמי, וחישוקי גלגלים בקוטר 19, 20 או 21 אינץ'. לסיום, כמובן שקיימות גם כל מערכות הבטיחות המקובלות, ואלו מתבססות על מגוון רחב של חיישנים המספקים גם כניסה אוטונומית לחניה ואופי פעולה "אנושי" – כך לדברי פורד.