פיג'ו מציגה את מתיחת הפנים לדגם הסופר-מיני 208, חודשיים אחרי דגם הפנאי המקביל 2008. בפיג'ו מדגישים את חשיבותו של הדגם בכך שמסר מאז הצגתו ב-2019 כמעט מיליון יחידות, ואף קטף את התואר "הרכב הנמכר ביותר באירופה" בשנתיים האחרונות. מיבואנית המותג נמסר, כי אלינו תגיע ה-208 החדשה במהלך השנה הבאה.
העדכון לעיצוב החיצוני כולל שבכה קדמית בולטת יותר, פגוש בעיצוב שונה, ובצדדיו תאורת יום עם שלושה "טפרי אריה" בשפת פיג'ו במקום אחד בדגם הקודם. בחלק האחורי השינוי מסתכם בשינוי שלושת ה"טפרים" מאנכיים לאופקיים, ואת העדכון משלימים צבעי מרכב וחישוקי גלגלים חדשים.
תא הנוסעים נותר ללא שינוי עיצובי, אך כולל שדרוג טכנולוגי. בין היתר יוצעו מערכת מולטימדיה משופרת עם מסך 10" גם ברמות הגימור הבסיסיות (7" עד כה), לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10" יוצע ברמות גימור נמוכות מבעבר (אך לא כסטנדרט) וברמת הגימור הבכירה יכלול תצוגה תלת מימדית, משטח טעינה אלחוטית מהיר יותר (15W במקום 5), מצלמה אחורית ברזולוציה גבוהה מבעבר, אופציה למצלמות 360 מעלות, שקעי USB נוספים ושיפור באיכות החומרים.
גם בתחום ההנעה ה-208 השתדרגה. גרסאות הבסיס יציעו את מנוע הבנזין 1.2 ליטר הוותיק של המותג בגרסה אטמוספרית עם 75 כ"ס או טורבו עם 100 ובשידוך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים בלבד. גרסאות הבנזין הבכירות יותר מקבלות את מנוע ה-1.2 החדש, עם סיוע מיקרו היברידי 48V, תיבה דו-מצמדית עם שישה הילוכים והספקים של 100 או 136 כ"ס.
הגרסה החשמלית כוללת את היחידה החדשה של סטלנטיס, עם מנוע בהספק 156 כ"ס ו-26.5 קג"מ וסוללת 54 קוט"ש מספקת טווח של 400 ק"מ. את הסוללה ניתן להטעין בקצב של 11 קו"ט בעמדה רגילה, ועד 100 קו"ט בעמדת DC מהירה. לסיום, נציין כי גרסה זו אינה חדשה ב-208, והוצגה עם הדגם היוצא בשנה שעברה.