לפני כשמונה חודשים השיקה לובינסקי יבואנית פיג'ו את הסופר-מיני 208 במהדורה מחודשת. העדכון התייחס לעיצוב החיצוני והאריך את רשימת האבזור, אך למרות שבעולם הוצג הדגם עם מנוע בנזין חדש – לארץ הגיע דווקא הותיק יותר. עד עכשיו.
כעת לובינסקי מודיעה על החלפת מנוע ה-1.2 ליטר המוכר, שיזכר לרעה בעקבות חוסר האמינות של רצועת התזמון שלו. מנוע הטורבו בנזין החדש מציע נפח זהה של 1.2 ליטר, אך הוא חדש לחלוטין וכולל שרשרת במקום אותה רצועה. בנוסף, יש לו מערך מיקרו היברידי 48V, שמשפר את הביצועים ומפחית את צריכת הדלק ופליטת המזהמים. המנוע החדש מפיק 136 כ"ס ו-23.4 קג"מ, ויחד עם המנוע החשמלי (22 כ"ס ו-5.2 קג"מ) מתקבל הספק משולב של 145 כ"ס.
הכוח עובר דרך תיבה דו-מצמדית חדשה עם שישה הילוכים (במקום אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים במנוע הקודם), וההנעה כמובן קדמית. נתוני הביצועים עומדים על תאוצה שאורכת 8.1 שניות, מהירות מרבית שמגיעה ל-205 קמ"ש וצריכת הדלק המוצהרת נעה בין 21.7-22.2 ק"מ לליטר, בהתאם לרמת הגימור. לשם השוואה, עם המנוע הקודם האיצה ה-208 ב-8.7 שניות, הגיעה ל-208 קמ"ש וצרכה ליטר בנזין לכל 17.8-18.1 קילומטרים.
רשימת האבזור נותרה ללא שינוי, ותתחלק כבעבר לשתי רמות. אלור (Allure) הבסיסית כוללת חישוקי 16", תאורת לד מלאה, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10", בורר מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מההגה, מצלמות וחיישנים מלפנים ומאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך 10", תמיכה בעברית וחיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מפתח חכם, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי, ריפוד משולב דמוי-עור ובד ומראות צד שחורות.
רמת הגימור GT מוסיפה חישוקי 17", תאורת חזית בעיצוב שונה, לוח מחוונים עם תצוגת תלת מימד, משטח טעינה אלחוטית לנייד, תאורת אווירה, צביעה דו-גוונית, מושבים קדמיים ספורטיביים, פריטי עיצוב ספורטיביים בחוץ ובפנים, וגג פנורמי כאופציה בתוספת תשלום.
אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב ושמירה על מרכזו, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התרעה על עייפות הנהג וזיהוי תמרורים מורחב, וברמת הגימור GT גם אורות גבוהים אוטומטיים.
מחירי פיג'ו 208
- אלור – 134,490₪ (הוזלה של 500₪)
- GT – כ-144,490₪ (התייקרות של 1,500₪)