זרם הידיעות ממשיך להגיע מתערוכת שנגחאי המתקיימת בימים אלו, והפעם מדובר בפולסטאר – מותג הרכבים החשמליים והספורטיביים בבעלות וולוו ובעלת הבית ג'ילי. המותג חושף בסין את 4, דגם חדש המשלב בין מרכב של משפחתית האצ'בק או ליפטבק לבין רכבי פנאי מוגבהים. זליגה זו בין קטגוריות שונות הפכה לאחרונה לנפוצה בשוק הרכב, וכדוגמא לכך ניתן לציין את הדגמים המקבילים סיטרואן C5X ופיג'ו 408.
ה-4 מבוסס על פלטפורמת SEA הייעודית של ג'ילי והוא מציע מידות גדולות יותר מדגם הסדאן 2 שהתחדש לאחרונה, עם אורך של 483.9 ס"מ, רוחב של 213.9 ס"מ, גובה של 154.4 ס"מ ובסיס גלגלים של 299.9 ס"מ.
עיצוב הרכב נקי וחלק, ושפת העיצוב הספורטיבית מוכרת מדגם הפנאי הגדול 3 שנחשף בשנה שעברה. בחלקו האחורי של הרכב בולטת בחסרונה השמשה האחורית, אך לדברי פולסטאר הראות החוצה אפשרית הודות למצלמה הממוקמת שם ומסך המחליף את המראה המרכזית. בנוסף, אומרים בחברה כי הגג הפנורמי מגיע עד מעל למושבים האחוריים, והאור שנכנס ממנו מונע תחושה קלסטרופובית שעלולה היתה להיווצר בשל היעדר השמשה האחורית.
ה-4 מוצע בשתי גרסאות הנעה. לזו הבסיסית מנוע והנעה אחוריים בהספק של 272 כ"ס ומומנט של 35 קג"מ, ונתוני ביצועים או מידע על הסוללה טרם פורסמו. לגרסה הבכירה הנעה כפולה עם 544 כ"ס ו-70.1 קג"מ, התאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 3.8 שניות, וסוללה בנפח של 102 קוט"ש מספיקה לטווח של 560 ק"מ בין טעינות. הסוללה תומכת בטעינת AC של 22 קו"ט, בטעינת DC של 200 קו"ט, וגם ב-V2L להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים.
גם תא הנוסעים שומר על קווי עיצוב נקיים ועדינים, ורשימת האבזור כוללת לוח מחוונים דיגיטלי 10.2", תצוגה עילית בגודל 14.7", מערכת מולטימדיה שכוללת מסך 15.4", מערכת הפעלה מבית גוגל המציעה עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק, שירותי רשת שונים וגם תמיכה בממשקי השיקוף, מערכת שמע של "הרמן קרדון" עם 16 רמקולים, ושלל מערכות בטיחות כמקובל אצל וולוו.
לסיום, בפולסטאר מציינים כי בייצור הדגם נעשה מאמץ להגן על הסביבה, ועל כן חלקים רבים מיוצרים מחומרים ממוחזרים, ובנוסף אזורים נרחבים מיוצרים מחומרים זהים על מנת להקל על תהליך המיחזור בסוף חיי הרכב.