רנו חושפת את מתיחת הפנים לקפצ'ור, דגם הפנאי הקטן שמתחרה בפיג'ו 2008 והדור השני שלו נחשף ב-2019. העדכון כולל שינוי מקיף לעיצוב החיצוני (בעיקר בחזית), תא נוסעים מאובזר יותר וכיול חדש למתלים ולהגה על מנת לשפר את נוחות הנסיעה. מפריסבי יבואנית רנו נמסר כי קפצ'ור המחודש יגיע אלינו "עד סוף השנה".
בדומה לסופר-מיני קליאו עליה הוא מבוסס, גם קפצ'ור כולל חזית שונה לחלוטין עם יחידות תאורה חדשות, תאורת יום בצידי הפגוש שגם הוא התחדש ושבכה רחבה יותר. בחלקו האחורי של הרכב השינויים כוללים פגוש שונה והטמעת סמל המותג החדש, ואת העדכון משלימים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש וצבעי מרכב מעודכנים. רמת הגימור Esprit Alpine מחליפה את RS-ליין, וכוללת עיצוב ספורטיבי לפגושים, חישוקי 19" יחודיים, גג ובתי מראות מושחרים, ובתוך תא הנוסעים מושבים קדמיים ספורטיביים, תפרים כחולים, גימור שונה לדשבורד ופריטי עיצוב נוספים.
תא הנוסעים שומר על עיצובו ללא שינוי, אך כולל שדרוגים טכנולוגיים. לוח המחוונים הדיגיטלי גדול יותר – עד 10.25", וכך גם מערכת המולטימדיה שמציעה מסך בגודל של עד 10.4". כמו כן היא כוללת מערכת הפעלה חדשה, אנדרואיד אוטומוטיב מבית גוגל, הכוללת חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, חנות אפליקציות ייעודית, אפליקציה לשליטה מרחוק ועוד. תאורת האווירה מתפרסת על אזורים נרחבים מבעבר, שקעי ה-USB הוחלפו ל-Type-C, ולדברי רנו גם ריפודי הדלתות והמושבים איכותיים יותר.
מתחת למכסה המנוע לא נעשו שינויים, וקפצ'ור ימשיך להציע מגוון רחב של מנועי טורבו בנזין: החל ממנוע בנפח ליטר אחד המפיק 90 כ"ס, דרך מנוע 1.3 ליטר המפיק בגרסה הרגילה 155 כ"ס ובגרסאות בעלות סיוע מיקרו היברידי 140 או 160 כ"ס, ועד לגרסה היברידית מלאה עם 145 כ"ס. לסיום, ברנו אומרים כי כיילו מחדש את המתלים ומערכת ההיגוי, על מנת לשפר את נוחות הנסיעה מחד ומעורבות הנהג מאידך.