מותג השטח החשמלי ריביאן מכריז על מהדורה מיוחדת לצמד הדגמים הבכירים שלו – הטנדר הגדול R1T שמתחרה בטסלה סייברטראק והאמר EV, ורכב הפנאי הגדול R1S שמתייצב מול הגרסה הסגורה של אותו האמר. כהערת אגב נציין כי מדובר בפעם הראשונה שהחברה הצעירה מציעה מהדורה בייצור מוגבל לדגמיה.
המהדורה המיוחדת נקראת "דיונות קליפורניה" (California dune edition), ונעשתה בהשראת נופי המדבר המהפנטים שבדרום קליפורניה – כך לדברי החברה. היא כוללת צביעה חיצונית ייחודית בגוון "דיונה", חבילת השחרה לפריטים מסוימים, וחישוקי 20" בעיצוב בלעדי לגרסה זו. הלקוחות יוכלו לבחור לחישוקי הגלגלים צבע אפור גרפיט או התאמה לצבע הרכב.
בתוך תא הנוסעים יש שילוב צבעים של גוון "אבן חול" בחלק התחתון ושחור בחלקו העליון, שטיחים שונים שלטענת החברה הם גם עמידים במיוחד ותגים עם כיתוב המציין כי מדובר במהדורה המיוחדת.
בנוסף לעיצוב הייחודי, מהדורת דיונות קליפורניה כוללת כסטנדרט את חבילת אבזור השטח. זו מציעה מתלי אוויר אדפטיביים בכיול שונה, בורר מצבי נהיגה מורחב, מיגון גחון משופר, צמיגי שטח, גגון מקורי וערכת חילוץ למקרה של התחפרות בחולות הדיונה.
מבחינה טכנית, המהדורה המיוחדת מתבססת על גרסת הביניים של הדגמים, עם שלושה מנועים חשמליים – שניים מאחור ואחד מלפנים. ההספק המשולב עומד על 850 כ"ס ו-152.3 קג"מ, והודות לכך מתקבל זינוק של 2.9 שניות מעמידה למאה קמ"ש ומהירות מרבית שמוגבלת אלקטרונית ל-180 קמ"ש. לצד זאת, סוללת ענק בנפח 141 קוט"ש מספקת טווח של קרוב ל-600 ק"מ בתקן האמריקאי המחמיר EPA.
לסיום, ריביאן מציינת כי הייצור מוגבל – אך לא חושפת את מספר היחידות. מחיר המהדורה המיוחדת גבוה במעט מהגרסאות הרגילות, וגבוה בפני עצמו: החל מ-100 אלף דולר לטנדר R1T, והחל מ-106 אלף דולר לרכב הפנאי R1S.