בשנים האחרונות סקודה הציבה לעצמה מטרה להגדיל את נתח השוק שלה במדינת הענק המתפתחת הודו. לשם כך היא הציגה שני דגמים ייעודיים לשוק זה – את דגם הפנאי הקומפקטי קושאק ואת משפחתית הסדאן סלביה, וכעת מצטרף אליהם הדגם השלישי קילאק (Kylaq). הקילאק אמנם לא רלוונטי לשווקי המערב, אך אחרי אלרוק החשמלי הוא מציג את שפת העיצוב החדשה של המותג על דגמי בעירה פנימית.
כמו שאר הדגמים המיועדים להודו, גם קילאק מתבסס על פלטפורמת MQB-A0-IN, שהיא גרסה מוזלת ופשוטה יותר של MQB המודולרית של קונצרן פולקסווגן. הדגם מציע מידות של 399 ס"מ לאורך, 178 ס"מ לרוחב, גובהו 162 ס"מ, בסיס הגלגלים משתרע על 256.6 ס"מ ומרווח הגחון הנדיב עומד על 18.9 ס"מ. כלומר, ביחס לקאמיק המוכר קילאק מציע אורך מקוצץ ב-25 ס"מ ובסיס גלגלים שקצר ב-7 ס"מ, אך תא המטען זהה ומרשים מאוד עם 446 ליטר – בזכות הגובה שגדול ב-8 ס"מ מהקאמיק.
בשלב זה סקודה מציגה גרסת הנעה אחת לרכב, עם מנוע טורבו בנזין בנפח ליטר בודד שמפיק 115 כ"ס ו-17.8 קג"מ. הוא משודך לתיבה ידנית עם 6 הילוכים ולהנעה קדמית, המספקת תאוצה של 10.5 שניות ומהירות מרבית של 188 קמ"ש.
הקילאק מאובזר בנדיבות, יחסית לשוק ההודי בכלל ולקטגוריה שלו בפרט. הוא מציע תאורת לד, לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים, מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי ואוורור, מערכת מולטימדיה עם קישוריות מלאה ומערכות בטיחות אקטיביות. למרות כל אלו, בתג המחיר אנחנו יכולים רק לקנא: החל מ-789 אלף רופי, שהם כ-35 אלף ש"ח.