טויוטה חושפת את הדור התשיעי של קאמרי, המשפחתית הגדולה שהוצגה לראשונה ב-1982 ומאז נמכרה ב-17 מיליון עותקים עם מבנה צר או רחב במדינות רבות מסביב לעולם. הדור החדש דומה במידותיו ובעיצובו החיצוני לדגם היוצא, אך מציג שיפורים בעיצוב ואבזור תא הנוסעים ובמערך ההנעה.
קאמרי דור 9 מבוססת על רצפת הדור הקודם, ומציעה אורך של 489 ס"מ (+1), רוחב של 184 ס"מ (ללא שינוי), גובהה 144.5 ס"מ ובסיס הגלגלים משתרע על 282.4 ס"מ. בחזית פנסים ושבכה חדשים מקנים עיצוב עדכני ונאה, אך מהצד ומאחור הרכב נראה יותר כמו מתיחת פנים עדינה לדור הקודם.
קאמרי החדשה תציע שתי יחידות הנעה היברידיות, המבוססות על מנוע בנזין 2.5 ליטר. לגרסת הבסיס הנעה קדמית עם 228 כ"ס, ולבכירה נוסף מנוע חשמלי על הציר האחורי ליצירת הנעה כפולה עם 235 כ"ס. לשתי הגרסאות תיבה רציפה, ונתוני ביצועים וצריכת דלק טרם פורסמו.
לתא הנוסעים בכלל והדשבורד בפרט עיצוב חדש, למרות שישנם אזורים מוכרים מהדור הקודם – כמו למשל הקונסולה המרכזית באזור ידית ההילוכים או דיפוני הדלתות. בארה"ב קאמרי תימכר במגוון רחב של רמות גימור, עם לוח מחוונים משולב מסך 7" ומחוגים אנלוגיים ומסך מולטימדיה 8" ברמות הגימור הנמוכות, או שני מסכי 12.3" באלו הגבוהות. למערכת המולטימדיה קישוריות מלאה עם עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק וחיבור אלחוטי לממשקי השיקוף, ורשימת האבזור תכלול גם מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, משטח טעינה אלחוטית לנייד ועוד. בתחום הבטיחות נוספו לדגם בלימה אוטונומית עם תמיכה בחציית צומת, מעבר נתיב אוטונומי ו"סיוע לנהיגה בפקקים".
לסיום, טויוטה תציע בחלק מרמות הגימור חבילות אבזור ספורטיביות או יוקרתיות, ולצד פריטי עיצוב ייחודיים הם יכללו גם כיול שונה למתלים, ההיגוי ומערכת הבלימה.