טויוטה מציגה בשוק הבית היפני את סנצ'ורי SUV, גרסת קרוסאובר למכונית הפאר סנצ'ורי (Century). הסנצ'ורי הוצגה לראשונה ב-1967, ומהווה את ספינת הדגל של טויוטה למרות שעד היום מבוססת על אותם מכלולים. היא מכונית פאר המתחרה במרצדס S קלאס, ולדברי טויוטה מהווה סמל סטטוס ל"הצלחה שמרנית", מיועדת ללקוחות המעוניינים בהידור של מכונית פאר מבלי לנקר עיניים, ומשמשת את בכירי המשק והממשל היפני – כולל קיסר יפן.
כעת כאמור נחשפת גרסת ה-SUV, ומדובר ברכב פנאי ענק שמתחרה במרצדס GLS ואף בבנטלי בנטאייגה. למרות העיצוב הקובייתי המתכתב עם סנצ'ורי סדאן, ה-SUV מבוסס על פלטפורמת GA-K העדכנית המשרתת שלל דגמי טויוטה ולקסוס. לרכב אורך של 520 ס"מ, רוחבו 199 ס"מ, גובהו 180 ס"מ ובסיס הגלגלים משתרע על 295 ס"מ.
לסנצ'ורי SUV גרסת הנעה אחת, עם מנוע בנזין V6 אטמוספרי בנפח 3.5 ליטר. על הציר האחורי נמצא מנוע חשמלי, ליצירת הנעה כפולה בהספק משולב של 412 כ"ס. לא נמסר מהי קיבולת הסוללה, אך היא נטענת באמצעות שקע חיצוני ומספקת טווח חשמלי של כ-70 ק"מ.
על דגמי סנצ'ורי לא מתנוסס לוגו טויוטה העממי, אלא סמל ייחודי לדגם בהשראת עוף החול. הוא מיוצר בעבודת יד, וכך גם חלקים נרחבים מתא הנוסעים האיכותי – כמו תפירת המושבים ודיפון הדשבורד. לרשות הנהג המקצועי מגוון מערכות נוחות, כגון לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה עם קישוריות מלאה, מתלי אוויר אדפטיביים, היגוי אחורי לצד מערכות בטיחות אקטיביות, אך עיקר הדגש ברכב ניתן לשורת המושבים השניה.
היא מציעה שני מושבים בלבד, עם קונסולה המפרידה ביניהם וכוללת צמד משטחי טעינה אלחוטית לנייד ומקרר משקאות. בנוסף, היושבים שם יהנו ממושבים עם כיוון חשמלי ואפשרות להטייה מוחלטת לשינה, חימום ואוורור, מדרגות צד מתקפלות, הדום נשלף לרגליים, מסכי בידור אישיים ועוד.